Accepterad Leffe12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leffe12

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473724670/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a358cfe

Vad är din discord tagg? billybjornfamiljen

Vem var det som bannade dig? de vet jag inte

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-18 044426.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag körde in i 2 pers på sjukan så dom dog och då blev jag bannad av nån staff ur dcn och ig men de va skit onödigt och och ångrar det eftersom jag vill börja spela här

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog en bil och körde över 2 pers tror jag detta va 1 års sen så kommer inte i håg så jätte bra men ångrar mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag va bara jätte omogen och inte kunde bete mig men jag gjorde fel och vill verkligen börja spela här på unive igen eftersom jag spelade här mycket 2021-2022 på dom gamla goda tiderna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror jag inte blivit bannad här tidigare om de inte va fyra fem års sen så den senaste måste isåfall vara den som jag är bannad av nu men jag är unbannad ig men i discorden är jag fortfarnade bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bete mig och vara mogen och inte köra in i fok jag vill verkligen spela här nu och ta rpn på alvar och de har jag velat väldigt länge men jag har alltid tagit tag i de bara men vill jätte gärna ha en ny chans för de finns väldigt mycket jag hade kunnat göra anorlunda ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ta rp på alvar och ifall man vill lalla så kan man gå in på nordix istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka