Leffe Larsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857039024
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus
Vad är ditt discord namn? Pnaator#3851
Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min mamma kommer ifrån Sverige och min pappa från Afrika det är därför jag heter leffe Larsson jag har många syskon och kusiner just nu jobbar jag på post nord men trivs inte jätte bra där så har planer på att sluta där mina intressen är bilar så på fritiden så är jag på carmeets och mekar med bilar jag har varit den i min familj som gillade bilar så har varit den som fått lagat allas bilar även fast jag är minst jag är 21 år gammal mitt dröm jobb är att jobba antigen som mekaniker eller bilförsäljare för mitt största intresse är bilar min favorit matt är pannkaka men köttfärssås kommer nära efter.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag verkligen vill bli en större del av detta communityt och kunna rpa fullt ut som jobb som värklugen man måste jobba på tillexempel mekonomen eller Maja-Lisas vill jobba med bilar iallafall.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att ha intresse är att det är så mycket spelare och hög nivå på rp och sen har jag många kompisar som jag spelar med på unive så jag tycker det är roligt att få spela med alla dom.
Hur hittade du Unive? Jag har många kompisar som spelar på just unive så dom sa till mig att spela på servern och då testade jag det sen dess har jag fastnat för servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med unive är att få jobba med bilar och jobb som man måste jobba på så man inte får sparken värkligen ta tag i jobbet och så sen vill jag så klart spela och ha roligt med mina kompisar på servern.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu är det bara att få ha kul med mina kompisar men i framtiden kanske jag vill bli servervakt eller support och hjälpa servern men just nu ska jag bara spela och ha kul med polarna.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive bästa servern.
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus
Vad är ditt discord namn? Pnaator#3851
Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min mamma kommer ifrån Sverige och min pappa från Afrika det är därför jag heter leffe Larsson jag har många syskon och kusiner just nu jobbar jag på post nord men trivs inte jätte bra där så har planer på att sluta där mina intressen är bilar så på fritiden så är jag på carmeets och mekar med bilar jag har varit den i min familj som gillade bilar så har varit den som fått lagat allas bilar även fast jag är minst jag är 21 år gammal mitt dröm jobb är att jobba antigen som mekaniker eller bilförsäljare för mitt största intresse är bilar min favorit matt är pannkaka men köttfärssås kommer nära efter.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag verkligen vill bli en större del av detta communityt och kunna rpa fullt ut som jobb som värklugen man måste jobba på tillexempel mekonomen eller Maja-Lisas vill jobba med bilar iallafall.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att ha intresse är att det är så mycket spelare och hög nivå på rp och sen har jag många kompisar som jag spelar med på unive så jag tycker det är roligt att få spela med alla dom.
Hur hittade du Unive? Jag har många kompisar som spelar på just unive så dom sa till mig att spela på servern och då testade jag det sen dess har jag fastnat för servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med unive är att få jobba med bilar och jobb som man måste jobba på så man inte får sparken värkligen ta tag i jobbet och så sen vill jag så klart spela och ha roligt med mina kompisar på servern.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu är det bara att få ha kul med mina kompisar men i framtiden kanske jag vill bli servervakt eller support och hjälpa servern men just nu ska jag bara spela och ha kul med polarna.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive bästa servern.