Accepterad LeffeÖhman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeffeÖhman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? retardozzz#9179

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Per Mattfolk är 25 år och uppväxt på en bondgård ute på landet med sin far,mor samt 1 bror och 1 syster. Mattfolk hade problem i yrkesskolan så han hoppade av och började jobba som mekaniker på en verkstad. För ca 1 månad sedan flyttade Mattfolk till staden och funderar på att söka jobb till mekaniker som han är kunnig på, Mattfolk intresserad i volvon samt jenkkare. Mattfolk har ingen kriminell och är starkt emot knark och grov brottslighet. Mattfolks mamma och pappa funderar också på att flytta in till staden när de blir äldre. Mattfolk talar en särskild dialekt som endel kan ha svårt att förstå

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidra med scenarion på en hög nivå som följer serverns regler som är kul för alla serverns parter samt kommer jag bidra med hög rp nivå och utveckla min egna nivå med hjälp av andras initiativ

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha kul i ett scenario tex ett rån och jag använder en bil som är väldigt bra och kör ifrån poliserna är de inte kul för poliserna när de inte hinner efter så man ska göra det jämt och roligt för båda parter i ett scenario för då blir de en bra rp upplevelse

Hur hittade du Unive? Via five m:s hemsida samt vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka