Accepterad Leff | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddie12

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199227318408/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Ydree#9250

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 1999

Berätta om din karaktär. Ali hase har blivit uppväxt i USA han bodde i ett Blått litet hus med hans familj. De var Han hans pappa syster och mamma. De bodde väldigt trångt och i ett trasigt samhälle. De var Ali och hans pappa som tjänade in alla pengar de jobbade på en plåt fabrik de slet och kämpade varje dag för att de skulle ha råd med mat. Men de hindrade inte Ali han är en väldigt snäll person som gillar och hjälpa till. Han var alltid glad förutom när någon reta hans familj då kunde han bli arg. Han hade några intressen han spelade basball och fotboll men han gillade även bilar. Men senare i hans uppväxt så slutade han med de för han bodde ju i ett trasigt ställe som de var mycket skit i så han kunde inte gå ut och träna som alla andra gjorde. Sen bystämde sig Ali för att få ett bättre liv han flyttade från Sverige och sin familj och har kommit till Sverige nu vill han hjälpa Sverige till ett bättre samhälle

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra till en bättre upplevelse i servern. Och göra staden tryggare och bättre så fler folk börja spela så servern, Jag kommer även göra så nya spelare kommer göra staden till en bättre och tryggare stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? JAg kan bidra till en tryggare stad och jobba mycket jag skulle kunna jobba som vad som helst för jag tycker de är kul och jobba och hjälpa andra människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för din vinst utan RP Och du ska Rp för dig och andra. Så de blir ett roligare scenario.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av de från kompisar som spelar, men även andra appar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka