Nekad Leff | Ban Överklagan | TOP G

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddie12

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199389189044/

Ditt Hex-ID: steam:1100001552ba3b4

Vad är din discord tagg? Yeeea#0778

Vem var det som bannade dig? Top G

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 220302.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var ett regelbrott att ha en annorlunda spring stil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang från en polis och då var min spring stil "snabbare" som då gjorde att den blev klassad som emot abuse och sen så när jag hade sprungit ifrån han så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga att det var en felaktig ban då det klassas som ett regelbrott att min spring stil gör mig "snabbare" men har försökt ta bort det men det funkar inte men det var länge sen jag spelade fivem så visste inte heller att man inte fick ha en annan spring stil. Men lovar att det aldrig kommer hända igen och jag har tagit en stor lärdom av min ban och detta kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming, snusförnuft och såna saker och av de bansen har jag tagit en stor lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt till och läst reglerna bättre. Sen borde jag tänkt mer logiskt för irl så springer man inte snabbar bara för man har en annan spring stil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka