Accepterad Leff | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddie12

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199389189044/

Ditt Hex-ID: steam:1100001552ba3b4

Vad är din discord tagg? Yeeea#9250

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 6 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-27 182034.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag borde kunnat rpa bättre på min skada, istället för att skriva att jag hade svimmat så hade jag kunnat rpa på att jag var avsvimmad längre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i ett skott scenario och sen så blev föraren i bilen skjuten och sedan så blev de att bilen började köra automatiskt och inte gick att stanna. Och sedan flög den och sen när den landa blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kunde rpat bättre på min skada men de som hände är något som aldrig skulle kunna hända irl och de var väldigt oklart vad jag skulle göra, nu i efterhand har jag fått lite tips på att jag kunde göra en /die men de var något nytt för mig man kunde göra. Innan har inte det commandot funkat. För när man blir skjuten i en bil man kör så börjar den köra automatisk och om vi inte hade hoppat ur bilen sen när vi landat så hade ju den kört över muren och börjat gasa i bergen och själv tycker jag att de är jätte skev rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannan för krim utan krim och rdm och såna saker när jag var ny och av de bansen har jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort en /die på den här bannen men de var något jag inte visste funka. Men på de bannsen jag fick när var ny så hade jag kunnat läst reglerna bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka