Nekad Leff | Ban Överklagan [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddie12

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199389189044/

Ditt Hex-ID: steam:1100001552ba3b4

Vad är din discord tagg? Yeeea#9250

Vem var det som bannade dig? Hope/Rozii

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-23 134053.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott som inte verkligen är okej och något som inte ens ska ske.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis krockat med en bil. Sedan var jag tvungen att gå. Sen så kom en till bil fram till mig och körde på mig lite lätt, sedan så drog jag fram vapnet och började skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen inte en felaktig ban då jag begår ett regelbrott som verkligen inte är okej och bara pinsamt detta regelbrott jag gjorde är något som inte ens ska hände från mig då jag har spelat på unive så pass länge, Men det skulle vara så kul och få en chans för jag lovar att jag kommer ta vara på den. Och om jag får chansen kommer jag ta vara på min RP nivå och antingen försöka bli riktigt högt uppsatt inom polis kåren, eller antigen Kriminell igen och det hoppas jag på. Jag ber verkligen så mycket om ursäkt och detta kommer aldrig att upprepas det kan jag lova. Jag hoppas att ni ger mig en chans för jag kommer vissa er att min RP nivå kommer vara riktigt bra det ska jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag jag har blivit bannad för VDM, powergaming, och fear rp och såna saker men de flesta av de bannsen är från när jag var ny här och av alla de bansen har jag tagit stor lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? På de innan skulle jag kunnat läst reglerna bättre och på den nya borde jag kunnat tänkt till och även haft en bättre RP nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% jag har tagit lärdom av den till 100% och lovar att jag kommer ta vara på chansen om jag får den, det kan jag lova. Skulle uppskattas så mycket om jag fick chansen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka