Accepterad Leff | Ban Överklagan [Jonthe08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddie12

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199389189044/

Ditt Hex-ID: 1100001552ba3b4

Vad är din discord tagg? Yeeea (1.eddie)

Vem var det som bannade dig? Jonthe08

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-16 205749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett grovt regelbrott som är väldigt grovt samt pinsamt gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och letade efter gambino då de hade rånat mig tidigare samt skjutit mot mig. Sedan så åkte jag och letade efter de och sedan hittade 3 som jag sköt som var väldigt pinsamt gjort. Samt att jag körde men no bushes.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut ingen felaktig ban då jag begick ett grovt regelbrott som verkligen inte är okej. Och varför jag sköt var för att tidigare så hade jag kidnappat en från gambino och då så när jag skulle söka igenom han för att se om han hade på sig något vapen eller något annat så funkade inte min f3 meny som gjorde att jag behövde sköta det genom att skriva i /me söker igenom och kollar om han har vapen på sig. Och då så skrev han Nej men sedan 5 minuter efter så tog han fram ett vapen och började skjuta emot mig. Och därför valde jag att skjuta men det var fortfarande dumt av mig eftersom bara för att det har hänt en gång så betyder det inte att det kommer hända nästa gång. Samt jag har bara kört unive i 10 dagar och jag borde ha läst igenom reglerna för att se om det fanns någon sån regel för att jag har spelat på några andra servrar för länge sen och då har man fått haft det som är väldigt konstigt. Men när jag har spelat med no bushes så har det underlättat med lagg eftersom jag har en väldigt dålig dator och när jag har spelat med det vanliga grafik modet så har det laggat väldigt mycket. Men det är inget jag kan skylla på eftersom när jag har läst på reglerna nu efter min ban så står det klart och tydligt att man inte får spela med det, och jag ber så mycket om ursäkt för att jag gjort det och kan lova att det aldrig kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming och såna grundregler men det var för läge sen när jag spelade på unive. Och av de bansen så har jag tagit stor lärdom av som har hjälpt mig att inte bli bannad för såna saker och det kommer den här banen också att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde kidnappat de från gambino istället för att bara skjuta som skulle kunnat göra ett roligare scenario av där jag skulle kunnat berätta varför jag kidnappar dom och såna saker som skulle ha led till ett mer utvecklat scenario. Samt mycket roligare scenario för båda parterna. Och det med no bushes är extremt dåligt gjort av mig eftersom jag borde ha läst på reglerna för att fräscha på minnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag till 100% och jag ångrar det enormt mycket och om ni ger mig chansen så lovar jag att det aldrig kommer att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka