Accepterad Leff | Ansökan till Servervakt [snajker77] [Knugen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddie12

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? Yeeea#9250

Ange ditt födelsedatum 20 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag slutar skolan cirka 15 tiden och på tisdagar och torsdagar så har jag innebandy träning men annars så är jag aktiv i cirka 3-8 timmar varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 30 oktober vart jag medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte möjligheten att skicka bild nu då jag skriver ansökan på mobilen men sen om de behövs bevis så kan jag visa i pm. Men jag har blivit bannad 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt har samma uppgift som staffsen har bara det att man inte aktivt ska leta efter regelbrott, utan istället rpa men ifall man skulle se något regel brott som inte är tillåtet så kan man ta man åtgärder mot den. Servervaktens uppgift är alltså att hjälpa till för staffsen Så att de inte behöver göra allt. Vid exempelvis en bugg osv så kan servervakterna även revva istället för att man ska behöva skriva i help och att en staff gör det. så att server vakterna kan underlätta för Staffsen som kan ha viktigare saker att göra. En server vakt ska även hjälpa till o dvd bilar som står mitt mitt på vägen.
När man är server vakt har man också väldigt stort ansvar genom att man inte revivar säg själv och bannar folk för de är kul utan att man är seriös och har sitt ansvar.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill vara med och hjälpa till på servern. Jag ser nästan varje dag folk som bara lallar och inte rpar seriöst de är ju väldigt tråkigt då de förstör för servern och de är just de varför jag vill bli server vakt då jag vill kunna vara med och hjälpa till så att de inte är folk som åker och förstör. Och jag vill visa att jag har ansvaret av och vara server vakt och kommer ta de ansvaret.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt innebär att man genom sina perms som man har som server vakt använder dom för att reva sig själv eller bannar folk bara för man ogillar eller vill förstöra för folk.
Eller till exempel man använder toggel id i senarion så att man ser hur många de är eller tillexempel använder de när man skjuter så man ser de hela tiden.

Din Servervakt ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka