Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1155789719&token=jSh5h3Sr
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? Leetox0#3199
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 34 år och om några dagar så ska han fylla år och då blir han 35 och heter Sven björn. Han hade en bra uppväxt med föräldrar som ofta var närvarande, när föräldrarna inte var hemma kom hans farmor eller mormor och morfar och tog hand om honom. Han var duktig i skolan och hade bra betyg men nånstans på vägen så gick det snett och nu har gått fel väg och började dricka och sen knarka men nu så har han försökt vända på det och försöker sluta med sånt shiit och få ett normalt live.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer rollspela bra och jag är ofta inne på servern och spelar. Jag vill även förbättra servern så mycket som jag kan och jag vill vara en del av Unives community. Och hålla mig till reglerna så mycket jag kan. Men framförallt spela bra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern har en skön gemenskap och ingen blir lämnad utanför. Och Unive är en kul server och många spelare så man kan spela med folk och jag tycker framförallt att Unive är den bästa servern i hela sverige.
Hur hittade du Unive? Såg på twitch och tyckte serven såg kul ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill förbättra servern så mycket som jag kan men även ha kul på samma gång. Och bli bättre på Rp.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli bättre på rp och Jag vill göra det jag kan för att förbättre servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? Leetox0#3199
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 34 år och om några dagar så ska han fylla år och då blir han 35 och heter Sven björn. Han hade en bra uppväxt med föräldrar som ofta var närvarande, när föräldrarna inte var hemma kom hans farmor eller mormor och morfar och tog hand om honom. Han var duktig i skolan och hade bra betyg men nånstans på vägen så gick det snett och nu har gått fel väg och började dricka och sen knarka men nu så har han försökt vända på det och försöker sluta med sånt shiit och få ett normalt live.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer rollspela bra och jag är ofta inne på servern och spelar. Jag vill även förbättra servern så mycket som jag kan och jag vill vara en del av Unives community. Och hålla mig till reglerna så mycket jag kan. Men framförallt spela bra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern har en skön gemenskap och ingen blir lämnad utanför. Och Unive är en kul server och många spelare så man kan spela med folk och jag tycker framförallt att Unive är den bästa servern i hela sverige.
Hur hittade du Unive? Såg på twitch och tyckte serven såg kul ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill förbättra servern så mycket som jag kan men även ha kul på samma gång. Och bli bättre på Rp.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli bättre på rp och Jag vill göra det jag kan för att förbättre servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.