Nekad Leetox0 | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leetox0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Leetox0#3199

Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vet inte om jag är sen men hörde att ni sökte nya medlems ansvarig. Jag vill också kunna ge folk som är nya en chans att utvecklas inom rp och ha kul när de spelar. När jag tog min whitelist intervju så tyckte jag att det lät kul att fråga folk olika saker inom rp. Jag känner att jag hade passat super bra med medlems ansvarig då jag tycker om att ta intervjuer samt fråga folk olika frågor.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer att vara en väldigt aktiv och bra medlems ansvarig. Jag kommer att skriva ut i "ej-whitelistad" chatten när jag kommer börja köra igång med intervjuer. Jag kommer att vara väldigt seriös och ta mitt ansvar seriöst. Om jag tycker att de jag intervjuar passar bra för denna server så kommer jag självklart att godkänna de. Men om jag känner att de inte riktigt än passar för denna server så kommer jag att neka dem men jag kommer att säga lite tips om vad de kan förbättra. Samt så kommer jag att förklara saker väldigt bra med en trevlig ton.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Oavsett discord roll så ska man alltid bemöta folk med en trevlig ton. Man ska inte vara hetsig och försöka starta en onödig konflikt. Jag kommer alltid att vara super trevlig mot de jag tar intervjuer med och de andra spelarna på denna underbara server.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag hade kunnat påverka medlems rollens betydelse på unive stort. Jag hade sett till att de jag tar en intervju med inte kommer att vara lalliga och se till att de har koll på våra regler. Samt så kommer jag fråga fråger som leder till om de passar bra för unives rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag tänker är att man ska kunna hålla sig till sin karaktärs rollspel och kunna vara social utan att starta konflikter. Samt så tänker jag att medlem ska kunna hålla koll på våra regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? De ansvar jag känner att jag skulle ha är att jag kan påverka spelares framtid inom rp. På grund av mig så kanske de blir staff eller liknande. Jag vill kunna ge ej-whitelistade spela en chans att ha kul när de rollspelar.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar så kommer jag att vara aktiv runt 14:00-22:30. På helger/lov så kommer jag att vara aktiv runt 11:00-04:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och jag kommer aldrig göra det!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag tycker jag har fått fram det jag vill så nej.
 
Tillbaka
Top