Accepterad Leetox | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leetox

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199116055447/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leetox0#3199

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara från Norrland från Luleå ska har bot där sen han var ny född och flyttade till denna staden när han var 19 år nu är han 21 år. Han har bott i staden (Multistaden) i 2 år nu. Han kommer att gilla att träna och jobba på antingen sjukhusen eller atoexpartren. Hans personlighets drag kommer att vara att han är väldigt trevlig men om någon gör något elakt mot honom så kommer han inte vara så trevlig längre och han kommer också att vara väldigt hjälp sam t.ex om någon behöver åka någon stans så hjälper han gärna till. Men han kommer också att gilla att vara med folk för han kommer vara väldigt social.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer nog bidra med bra rp och roligt rp men också roliga scenarion. Det bra rpt kommer att vara att jag kommer vara väldigt social när folk är där och pratar mycket. Och det roliga rpt jag kommer att vara roliga karaktärer och röster. För jag kollar mycket på rollspel så tror att jag kan vara rät bra på det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har kollat en del på multistadens rp och det ser kul ut för det är så många som spelar på den och för det är rät mycket som händer på serven det finns många roliga spelare som jag har set. Men också för att jag är sugen på att rpa på en server.

Hur hittade du Multistaden? Genom twitch och Google. Jag har kollat en del på när folk spelar på multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul när man spela med andra personer som också vill ha ett bra rp. Jag hade velat ut veckla mitt rp set hur man spelar och hur man gör saker så man kan bli bättre på rollspel och ha ett roligare rp när man har utvecklat det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Men kollar på folk som spelar på andra servrar det är t.ex Fbrp och multistadens rp server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka