Nekad Leetox | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leetox

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199116055447/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leetox0#3199

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Jag tänkte t.ex att han skulle antingen jobba på mekonomen eller Aotoexperten. Min gubbe ska heta peter svennson och han är 21 år han har haft en bra barn dom och alla har allting varit snäll mot han. han ska vara trevlig väldigt lag lydig och snäll men i bland kan han väl köra lite oansvarigt. Hans intressen är att träna och spela spel, jobba.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att vara online ofta och inte vara så störig. Jag kommer också vara trevlig mot folk jag möter t.ex i discord kommer också inte vara jobbig mot folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tror att den kan vara rolig för det är många som spelar på den har jag set och för att jag kan kanske vara bra på rp. och kollar mycket på andra servar också så har lärt mig mycket om hur man rpa bra.

Hur hittade du Multistaden? Genom twitch och Google. Jag har kollat en del på när folk spelar på multistaden och tyckte det såg kul ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul när man spelar och skaffa jobb så man kan känna lite pengar och köpa snygga billar, pipa dom så de blir ännu snyggare. Men mest av allt är det att spela med andra människor. Och hade varit jätte kul att rpa på multistadens rp server. :D

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Men kollar på folk som spelar på andra servrar.

Tillbaka