Nekad Leetox | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leetox

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199116055447/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leetox0#3199

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara trevlig när han träffar folk men kan också vara lite otrevlig för att om någon är elak mot han så är han inte så trevlig längre Hans bakgrund har varit väldigt bra hans mamma och pappa har alltid funnits där för honom och därför har han inte blivit kriminell. Han är född 2000-07-18 och då är han 21 år gammal. Hans intressen är att han gillar att träna och jobba och snygga billar. Han är väldig snäll mot andra han träffar för när han växte upp så var alla snälla mot han. :D Hoppas detta räcker :D

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är nog duktig på rollspel men också för att jag är online ofta och för jag är snäll och trevlig när jag pratar med folk. Men också hjälper järna till om någon behöver hjälp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är online ofta och är snäll, trevlig. Jag är också väldigt hjälp sam om någon behöver hjälp. :D Och hade varit kul och få vara whitelistad på Multistaden. :D

Hur hittade du Multistaden? Genom twitch och Google. Jag har kollat en del på när folk spelar på multistaden och tyckte det såg kul ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara online ofta och ha kul när man spelar. Men också köra snygga bilar men för det mesta är att ha vänner inne på serven som man träffat där. :D

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Men kollar på folk som spelar på andra servrar. Jag kollar på multistadens när folk har gjort videos på Youtube och på en annan som heter Fbrp. :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka