Nekad Leeton28 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leeton28

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lexus

Vad är ditt discord namn? leeton28

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Noel Gustafsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? chill snäll och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter noel är uppväxt i göteborg, med hans familj han har mamma pappa syster två katter och en hund. hans föräldrar är väldigt omtänkningsamma dom är shyssta liksom dom gör mycket för han men samtidigt ser dom till att han sköter sig så han är med andra ord väldigt väluppfostrad. under hans år har han tyckt om att skruva han har gjort de redan som liten på sina crossar och tagit hjälp utav sin pappa så hans planer är att bli mekaniker eller så är han väldigt sugen på att bli bil försäljare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp och följa servens regler utav hur ni vill att jag ska anpassa mig och jag spelar för båda sidor ska ha kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex om du kör ett bankrån och när billjakten drar igång och om rånarnas bilar går i 500kmh och polisens 320kmh så ska rånaren köra i ungeför 300-350kmh de är alltså att borda sidor ska få ett roligt scenario att rpa med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? japp jag har vdmat och jag har fått kick och hoppa support men jag har inte gjort nåt så illa jag fått ban och jag lärde mig de va inte jättekul att sitta i ett onödigt support ärende och jag vet själv hur tråkigt de är att bli rdm eller vdmad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, sunt för nuft, cop baiting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka