Accepterad Leen0x1019z | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leen0x1019z

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Leen0x1019

Ditt Hex-ID: 110000147f86019

Vad är din discord tagg? Leen0x1019#9594

Vem var det som bannade dig? Johanzzen

Hur lång tid var din ban? 24 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att mitt spela laggade så det blev för andra lall medans jag inte hade än aning om vad som hände och jag gjorde nog fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på majra och securitas kom och sa att alla skulle gå ut där ifrån då jag bugade fram och tillbaka igenom dörren och när jag skulle försöka gå ut stod det folk i vägen och blockade mig och mitt spel laggade ju så att jag kunde jag liksom inte gå ut så det såg nog ut som jag lallade men nästa gång så ska jag bara starta om så fort som möjligt så jag inte förstör rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var väll andå jag som gjorde fel eller mer hade problem som gjorde att jag gjorde fel då

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. två av dem var felaktiga när de har råkat banna fel personen första gången var när jag var helt ny och inte kunde något om rp eller unive då jag tog en tjänstebil och andra var för suntförnuft men vet ej vad jag gjorde då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde bara stängt av mitt spel istället för att fortsätta spela och förstöra rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut det kommer ej hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ablolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka