Nekad Leeeohh | Chef-jobb ansökan [Bennyb]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor ägare

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskade att jobba som vianor när jag jobbade där och detta jobb passar mig perfekt då jag inte är så bra på att vara kriminell så ser jag detta som ett prefekt jobb för mig. Jag älskar även att vara chef över företag och föra företaget framåt och kunna jobba med företag uppåt och få driva företag är otroligt roligt och just mitt favorit jobb är ju en dröm när det nu är ledigt. Jag har väntat i typ 1 månad på att jobbet ska bli ledigt och nu är det äntliget det så är riktigt glad. Jag kommer arbete stenhårt då detta är mitt drömjobb. Jag har redan nu riktigt feta planer på hur jag ska styra företaget och har flera jag redan nu vet att jag ska anställa så om jag blir så kommer de köra igång direkt. Jag kommer anställa folk som inte är ute efter pengar. Jag kommer att vara noggran med vilka jag kommer anställa. Jag vill hitta rätt personer för jobbet. Folk som är ute efter att rp och för att det är skoj inte pengar. Jag kommer göra så att ingen ska behöva vänta på att fixa vilken vi ska alltid vara där och hjälpa till. Jag kommer ha bra koll på mina anställda och alla ska ha bra bemötande och vara trevliga. Jag kommer att bara fast vid detta jobb länge då jag väntat flera månader på att kunna få detta jobbet. Rpn inom vianor ska vara sjukt hög och ska leverera bra rp det kommer jag vara noggrann med och att alla sköter sitt jobb och inte åker på andra saker. Ska man ha jobbet så ska man sköta det också svårare än så är det inte. Jag vet hur jag ska bemöta mina kunder och få så seriös rp som möjligt om jag blir ägare och jag är otroligt aktiv så det kommer alltid att vara någon anställd på vianor som kommer vara där jag har även stora planer på g om hur jag ska styra upp företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som vianor väldigt länge förut. Vid 2 tillfällen och totallt jobbat som vianor i 1 månad i denna server. Jag skötte det jätte bra och var den högsta ranken när jag jobbade där så jag vet hur allting funkar. Jag kommer att skötta detta jobb otroligt bra. Jag har även varit chef över Mekonomen, Crips, The Gods, Resturangen så jag har väldigt mycket erfarenhet utav att vara chef och hur man driver företag. Jag vet alltså allt som en chef ska veta så jag tror att jag kommer skötta mitt jobb riktigt bra då jag också är otroligt aktiv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leo Gonzales han är 30 år och är uppväxt i Göteborg. Leo gillar fotboll, bilar, gymma och att hänga med vänner. Leo har haft en tuff bakgrund där han varit inblandad i kriminella saker men han har tagit ny riktning i livet och har läst upp sina betyg och gått högskola och pluggat vidare inom just chefyrket. Leo är omtänksam, snäll, mogen, seriös, målmedveten, framåtdriven. Leo har pappa från Italien och svensk mamma.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 5-8 timmar helger hela dagen om jag inte har match jag är riktigt aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrat av en moderation:
++rep bra ansökan lycka till!

MVH Dansken

Servervakt på Multistaden

(Discord) Dansken#2088
Öppen PM

++++++++++rep denna grabben skulle sköta jobbet så jävla snyggt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.