Nekad Leeeohh | Chef-jobb ansökan [Ax3l]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunilas chef

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? över 1000 totallt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar att köra bilar och att få jobba med det skulle vara otroligt roligt då jag har stort intresse för det. Jag vill även bli chef för att jag älskar att jobba mig uppåt med mitt företag och älskar att ha ansvar och detta jobbet skulle passa mig perfekt. Jag kommer anställa folk som jobbar för att det är kul och har passion för sitt jobb och inte är ute efter pengar elelr vill förstöra för företaget. Jag vill ta nästa steg i min chefs kariär. Jag kommer hålla bra koll på mina anställda så det sköter sitt jobb och inte håller på med annat så det får lön och inte åker runt och gör annat då får de sparken. Jag vill driva företaget uppåt och kommer göra så att det alltid finns personal där för i nu läget så är det nästan aldrig personal där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på mekonomen och sedan vice boss i the gods så jag har väldigt mycket erfarenhet utav att vara chef så jag vet hur allt fungerar och vad man ska göra för att kunna driva ett företag framåt. Jag har även jobbat som bilförsäljare i andra städer och det skötte jag väldigt bra. Jag har även varit chef på resturang lazio så jag har varit chef 3 gånger.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leo Gonzales och han är 30 år och älskar fotboll, träna, och köra bilar och köpa och köra olika slags bilar. Leo är väldigt omtänksam och snäll och han är en person som är mogen och är bra på att kunna ta ansvar. Leo är uppvuxen i Göteborg och har en Italiensk pappa och en svensk mamma. Leo har tidigare varit kriminell men han har nu tagit tag i saker i livet och har pluggat upp sig och har nu fått en familj och lever ett bra liv och har lämnat det kriminella bakom sig. Leo gillar även att titta på fotboll och gillar united o lazio. Leo är allmänt trevlig.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag jag är väldigt aktiv, minst 4-5 timma på skoldagar men om jag inte har träning blir det ca 6 på helgen typ 6-10 om jag inte har match

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka