Accepterad Leeeohh | Ban överklagan[wille03]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leeeohh

Vad är din discord tagg? Leeeohh#1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming, rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt de och jag visste vilka de va för jag dödade de för vi var i stor skottlossning innan de och då åkte vi efter och tappade bort dom då kom de tillbaks o så sköt vi dd när de bytt kläder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var väldigt stort skott scenario där narcos Alboz mot kinabolaget då dödade jag några av de och några av oss dog då åker alla till sjukhuset och väntar då där på revige när alla höra är revivade så står de och väntar på oss så vi kör iväg de blir skottlossning med en vit Saab och två blåa lambos vi åker iväg kommer tillbaks och hittar de vid Alboz gänghus typ och skjuter ner alla i saaben nör de blir skott lossning. Adda kommer en blå bil tillbaks den va med skottlossningen innan så vi skjuter de också sedan komme jag in i support och de skriker på mig väldigt mycket så jag blir ledsen och orkar inte tjafsa emot och tar mitt straff då jag endå inte får prata och de hoppar på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och jag skulle kanske inte dödat dom direkt för de hade bytat kläder men de kom från ingenstans till det stället deras vänner va det är ingen slump så jag valde att skuta dom. Bannen var korrekt men jag skulle förklarat om jag ens fick chansen till att prata i support men jag förklarar hår iallafall. Bannen var bra då de bytt kläder jag skulle bett de gå ut bilen bara men jag var också rädd att de skulle skjuta då vi nyss blev beskjutna detta ska inte upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja massa som jag lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att be de gå ut ur bilen och inte skjuta direkt då jag inte visste vilka de va.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att inte chansa vilka de är utan va helt säker först

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka