Accepterad Leeeohh | Ban överklagan [RoXx]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8Leeeohh

Vad är din discord tagg? Leeeohh#9334

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag powergamade men jag fick inte ens chans till att förklara mig. Jag fick 3 skott i axeln och sedan sprang 2 meter och sedan dog jag under ett scenario där ryska maffian hela tiden suttit under ett discord samtal där de skriker kom gropen som man hör i videon så det grundade sig på ett sådant tråkigt sätt. sedan slipper de andra i ryska maffian få bann när de skjuter medans de blir skjutna av leon 3 ggr i magen men så klart slipper de bann då valentino tagit parti under hela ärendet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och leon rånade en kille vid gropen vi har klart och tydligt sagt vi tar mobil och komradio och han säger inget ingame om vart han är till dom. plötsligt blir vi skjutna och dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. visst jag blev skuten 3 gånger i axeln men jag tror jag skulle kunna springa 2 meter irl då jag kämpar för mitt liv. men fortfarande de andra slapp ban osv men ja jag tycker den var korrekt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tyvär många gånger men jag har inte blivit bannad på typ några veckor då jag lärt mig enormt mycket i rp. jag har blivit bannad för gz abuse för ca 2 månader sen sedan falkst bannad av dumle ca 2 månader sedan osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lägga mig ned direkt med "u" istälelt för o springa 2 meter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Du blev skjuten 5-6 gånger i axeln och ryggen. Sedan sprang du iväg och försökte ta upp din pistol!
Du blödde inte ut, du tog fram din pistol och då sköt jag dig IGEN alltså typ 7:e gången och du dog så jag vet inte vad jag ska säga om att du dog ut och blev skjuten 3 gånger

Du blödde inte ut, du tog fram din pistol och då sköt jag dig IGEN alltså typ 7:e gången och du dog så jag vet inte vad jag ska säga om att du dog ut och blev skjuten 3 gånger
wtf va snackar du om det finns video på allt

Sen det där med att hela Ryska Maffian metagamar tror du jag och Snigel visste att han inte snackade ingame? Det är inte direkt att vi hör han på flera mil

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka