Accepterad Leeeohh | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leeeohh

Vad är din discord tagg? Leeeohh#9334

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? F6 meny abuse, lall, abuse av /clear

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att för dom såg det inte ut som att det var skoj då vi var uppe i stan då han drog upp en kniv och jag tog fast han med f6 och sätt fast och sen tog jag hans kniv för jag undra vad han gjorde då han drog fram en kniv mot sin boss sen tog jag bort handfängslet då slog han mig nå¨gra gånger och så tog jag /clear så jag fick fullt liv sen kniva jag han men vi satt och skojade i discord samtidigt och skrattade. han heter LeX

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis LeX (gängmedlem) åkte upp till huset (gänghuset) så gick jag ut för och göra något då sa han att han skulle råna mig och skratta, då tog jag fast han med f6 och skrattade och sen tog kniven sedan tog jag bort det och han slog mig jag gjorde /clear och då slog han mig och jag knivhög han och vi fortsatte skratta och ha kul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel till 100% men jag tänkte att det inte skulle bli ett scenario av det hela då bara vi var själva och hade kul och skratta och det inte skulle påverka någon annan. Sedan tog jag Clear för o få fullt liv och knivhög han när jag tog /clear. Jag ber om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft 9 men jag har bara kommit ihåg 4 fr jag fick 5 när jag var ny till rp världen och sedan har jag fått flera felaktiga banns som man tyvär inte kan göra något åt. men den rätta jag kommer ihåg var gz abuse då jag åkte in i gz under scenario vilket jag lärt mig av då jag är ny, jag försöker lära mig hela tiden så gott jag kan då jag inte kört mycket rp, jag har skötit det bra det senaste då jag bara fått 1 bann på några veckor som är korrekt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut när han sa att han skulle robba mig på skoj så skulle jag ta upp händerna och fortsätta scenariot som ett vanligt och gjort som han sa och jag skulle inte använda f6 menyn o /clear osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att det inte spelar någon helst roll om det är skoj eller inte för för er staffs ser det ut som att det är ett seriöst scenario och det anses som lall osv. Man får inte använda F6 menyn eller /clear oavsett spelar ingen roll om det är skoj eller tinte det förstår rp nivån då det ska vara en hög nivå på rp på denna servern och nu vet jag det och ska absolut inte upprepas då jag förstår allvaret i det hela.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka