Accepterad Leeeohh | Ban överklagan [Demyrr]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leeeohh

Vad är din discord tagg? Leeeohh#9334

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP, lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var ganska oseriös i visa delar i det scenariot och det såg ut som att jag fear rpade i deras perspektiv då jag hållde i en cigg och inte kunde släppa den på typ 3 sek för min karaktär inte släppte den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var inte hos våran kompis affär och chilade sen drog typ 10 pers upp gun och siktade mot oss vi trodde det var skoj då vi kände ägaren så vi gjorde animationer som var lite överdrivna men de som hållde i gunsen var seriösa så de låste inb oss i ett föråd där vi var i cirka 2 min så jag tog upp en cigg alltså animation så min gubbe kunde inte släppa ciggen när de sa ni har 10 sek på er att dra jag han exakt men då blev jag skjuten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel allt, men jag kände att fear rp kunde de inte veta att min gubbe inte vill släppa den så för dom var det fear rp helt klart och lall men nu har jag försåt att oavsett scenarion o situation så ska man ta allt på allvar och itne tro att det är på skoj även om man känner ägaren. Bannen var korrekt men jag ångrar grovt mitt misstag och kan tyvär itne ta tillbaks det, nu kommer det lätta som varje gång någon blir bannad men jag menar det och har lärt mig av detta misstag

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. flera av de var sen jag var ny eller felaktiga men 1 korrekt var denna och när jag green zone abusa vilket jag lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst ta det på allvar och lyssna på vad de säger och sedan inte ta upp en cigg när vi var inlåsta. Jag skulle tänka mig in i situationen och blivit mer rädd när de hade guns.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen jag fick en riktig tankeställare där jag undrade va det var jag hållde på med varför beter jag mig såhär

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka