Accepterad Leeeohh | Ban överklagan [Ax3l]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8Leeeohh

Vad är din discord tagg? Leeeohh#1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag glömde att skriva /me lägger han i rockx knä

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och roxx hittade en kille med gula kläder vi skulle råna han han drog upp pistol när vi riktar pistol mot han och sedan skjuter han mott oss men vi dödar han för vi skött han först. Sedan lägger vi in han i bilen jag glömmer att skriva /me då det inte funkade igår så tänkte jag inte på det. Sedan så blir jag bannad .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var en korrekt ban det var ett enkelt och dumt misstag utav mig. Det var ingen stor grej direkt detta var bara jag som var riktigt korkad att inte skriva /me och jag fattar att detta är mitt fel. detta ska inte upprepas och jag vet att jag egentligen skulle skriva /me men jag glömde jag blev stressad för jag hörde polis sirener lite längre bort. jag önskar bara att jag skulle få en till chans då denna ban var en onödig sak från mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja massa bans men jag har tagit lärdom av alla mina bans och verkligen förståt mina fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skriva /me eller säga jag lägger dig i min kompis knän eller inte ta han alls då devilen är ganska liten och inte har så mycket plats men kanske skulle gått om vi trycker ner han bland fötterna eller vid knärna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut skriva /me eller säga vad jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

+ rep inge bannar leo punkt slut haha han ska tillbaka han är kung! Dock robbade han mig precis...

Din banöverklagan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv.
Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban
Din banöverklagan har godkänts.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka