Leeeohh | Ansökan till staff [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16-17.00 18.30-23.00
Tisdag: 16-17.00 18-30-23.00
Onsdag: 16-17.00 18.3023.00
Torsdag: 15.30-23.00
Fredag: 14.30-15.30 17.00-02.00
Lördag: 09.00-02.00
Söndag: 09.00-23.00
Dessa tider kan ju också variera då jag har mycket träning och matcher osv på tex helgen. Men jag är väldigt aktiv jag kan va mer aktiv en detta osv om saker ändrar sig osv. Nu när fotbolls säsongen snart är slut så kan jag spela mycket mer.

Berätta om dig själv Jag är 15 år heter Leo gillar fotboll, träna, köra fivem, vara med kompisar. Jag har väldigt stort intresse för servern då jag älskar att vara i discorden, forumet och allt som har med servern att göra. Jag är väldigt snäll, omtänksam och älskar att hjälpa folk även om jag kan va jobbig mot folk ibland så är jag även seriös och vet hur man ska bete sig om man ska representera servern som en staff. Jag har bra uppfattning om saker och ting och jag vet hur man ska bete sig mot folk när man får ett sådan stort uppdrag. Jag älskar att ha mål så jag kommer grinda support, reports osv hela tiden då jag älskar att ha något att kämpa för. I detta läget vill jag kämpa för att servern ska bli så bra som möjligt och att folk inte ska behöva sitta i support länge och även hjälpa alla som behöver hjälp. Till exempel nya spelare skulle jag också hjälpa väldigt mycket så de kommer igång och känner sig välkomna och att de får den hjälp de behöver. Jag är oftast ganska lugn person. Jag är väldigt positiv och ser bara möjligheter till saker.

Vad skulle du göra om du blir staff? Mitt mål skulle vara att serverns rp skulle vara så hög som möjligt. Jag vill även göra så att nya spelare får bra intryck av servern genom att tex gå snabbt på reports, snabb i support, välkomma dom och göra allt för att de ska få bra intryck och locka fler spelare. Följer man inte reglerna så får man ta konsekvenser då jag vill att denna serverns rp nivå ska bli så hög som möjligt. Alla på servern ska bidra med så bra rp som möjligt och andra som är nya ska också få en bra rp upplevelse när de kommer in. Jag kommer försöka vara en så bra staff som möjligt genom att vara snabb i support och reports, banöverklagans osv allt för att servern ska funka så bra som möjligt. Jag kommer variera vad jag gör, ser jag att det finns flera staffs i support kommer jag gå på reports istället så det alltid finns en staff som gör något annat så inte alla staff gör samma sak. Jag kommer även åka i noclip, specca, kolla banöverklagans osv men jag prioterar support och report då jag känner att de är dom viktigaste sedan så tar jag banöverklagans och tickets i skolan på dagen eller på kvällen. Eller om det tex är helg så tar jag det hela dagen när jag lite tid över. Jag skulle lägga ner all min rp tid och satsa på detta till 110%. Jag är bered på att lägga ner min tid på detta också då detta är något jag alltid velat göra och vill hjälpa servern så mycket jag kan. Jag vet att jag skulle kunna lägga bort rp åt sidan och fokusera på staff arbetet väldigt bra. Mina vänner som är staff eller ahr varit staff säger att det var jätte roligt så detta är något jag verkligen vill göra och lägga ner min tid på. jag vill hindra att folk ska behöva vänta länge i support eller länge på reports ingame jag skulle göra llt i min makt för att minska på detta. Då jag vill att Multistaden ska vara den bästa servern so möjligt och jag tror att vi kan nå väldigt högt om man arbetar tillsammans. Vi staffs sköter support, reports, banöverklagans osv medans philip sköter annat för att föra servern framåt. Jag har typ 13 st tidigare bans. Visa är gamla och visa är nyare väldigt onödiga. Men jag vet vad jag gjorde fel på direkten på de nyaste osv och jag kan inte göra något åt det direkt utan det jag kan göra är att skriva en ansökan och blicka framåt och lägga det bakom mig och hoppas jag blir staff så man själv ser till att detta inte förekommer hos andra spelare. När jag speccar så kommer jag se massor av tex powergaming då folk inte tror att någon staff är där eller liknande, så det kommer höja rp nivån genom att folk vet att man måste rp skadad eller liknande så servern får mycket bättre rp overall. Jag kommer banna folk som inte sköter sig då detta ska vara en server med bra rp men om jag ser att de är nya eller liknande så jag kommer jag förklara va dom gjorde fel osv och sedan banna dom eller om det var något lättare så skulle jag ge dom en varning i discord eller en muntlig varning och sedan berätta om bullens RP Skola där dom kan lära sig saker om RP och man diskuterar tillsammans om saker och ting och att jag verkligen rekommenderar det då alla hjälper varandra man berättar om sina problem man upplever, vad som är svårt, hur man gör sin karaktär, hur man ska rp osv och alla är välkomna man skrattar inte år varandra utan man hjälps åt som en familj. Jag tror att folk skulle känna sig väldigt välkomna när jag tar support då jag har bra bemötande, trevlig och snäll osv så de även får bra intryck. När jag är så aktiv så ger jag även andra staffs möjlighet till annat tex reports eller liknande som också behöver göras. Jag skulle alltid vara inne på forumet eller i discorden även i skolan är jag det. Jag kommer att låta båda parter prata då alla ska få chans att säga sitt funkar inte det och dom avbryter varandra så kommer jag behöva muta den ena medans den andra pratar. Jag kommer fråga efter bevis också jag jag får bilda en egen uppfattning också så det inte är ord mot ord bara. Typ ett klipp så jag ser vad som hänt. Jag kommer även försöka få typ Servervakts ansvarig, jobb ansvarig eller något sånt liknande då det verkar vara väldigt rolig. Då jag vill vara så aktiv som möjligt och hjälpa till. Jag ser inga hinder eller problem jag ser bara möjligheter. Jag har en väldigt positiv inställning.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Igår var det 4 månader sedan jag började på servern. Tiden går snabbt när man har kul och jag har uppskattat varje minut jag varit på servern och fått så många roliga minnen och hoppas kunna få många fler speciellt om jag blir staff kommer jag nog få flera minnen.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? För att jag har sånt sort intresse för servern och lägger ner nästan all min tid på servern och skulle vilja ha en större uppgift och jag ser detta som något jag alltid velat göra och att kunna få hjälpa denna servern är en dröm för mig då jag har passion för servern så detta skulle vara jätte roligt. Jag är en person som älskar att hjälpa människor och prata med folk och sprida glädje så detta känns mitt i prick då jag älskar servern och även hjälpa folk osv. Även att träffa nya personer och kunna välkomna nya personer skulle vara väldigt roligt. Jag tror detta skulle passa mig väldigt bra. Det verkar så roligt att vara staff också då mina staff vänner eller ex staffs säger att det är väldigt roligt att bli staff.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna öka rp nivån för att jag kommer ta reports, support snabbt osv så folk inte ska behöva vänta länge för att kunna få hjälp. Jag kommer göra mitt bästa för att nå det. Jag kommer även banna folk som inte kan bete sig och bryter mot regler för att kunna få en server där folk kan följa regler och inte är här bara för att trolla. Jag är även väldigt aktiv så jag har tid med att hålla koll på forumet, discorden och liknande så det skulle också gå snabbare om jag kommer in då jag är väldigt aktiv på forumet. Jag kommer göra allt för att servern skulle flytta på så bra som möjligt. Jag kommer att försöka få tex chefsjobbs ansvarig, wl ansvarig eller liknande för att kunna hjälpa servern extra mycket. Jag skulle lägga mesta av min tid på servern och dens utveckling. Rp nivån kommer även att öka då jag förklara flr alal om jag inte mörker va det gjort fel. Jag kommer förklara så det förstår va det var som var fel och hur de kan agera om detta förekommer igen så alla förstår hur man ska rp på servern så jag tror att rp nivån kan höjas rejält om man verkligen berättar för personer va det var som var fel och verkligen lägger ner tid på att hjälpa nya personer. Jag kommer alltid att ha något att göra och tar alla mina uppgifter seriöst och kommer inte priotera mina vänner i support eller liknande eller ge dom någon alls fördel.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte staff erfarenheter men jag har varit Wl-ansvarig, servervakt osv så jag vet när man kickar folk och vet hur man bemöter spelare på ett bra sätt och behandlar människor bra. Jag tyckte jag var väldigt aktiv och tog konstant wl ansökningar så jag vet även hur forumet fungerar och hur man tar wl intervju osv så jag vet hur man pratar med människor m.m. Sedan har jag varit mycket i support och vet hur staffsen arbetar så jag tror faktiskt jag skulle gjort ett bra arbete.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Yes det har jag jag kan dom mesta kommandona så som sqlban, kick, noclip, tpm, dv osv jag kan dom flesta kommandsen.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag absolut. Jag lär mig väldigt snabbt speciellt om det är något jag älskar att göra då lär jag mig nästan direkt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har dyslexi men det ser jag inte direkt som ett problem utan istället en fördel då jag kan förstå mig in i andra spelare med samma problem så jag kan hjälpa dom med hur de kan göra om det är något.

Välkommen till staff teamet :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka