Leeeohh | Ansökan till staff [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Leeeohh#9334

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: Från 16.00-23.00
Tisdag: 16.00-18.00 sedan har jag träning kommer sedan tillbaks och kör från 22.00-23.00
Onsdag: 16.00-23.00
Torsdag: 15.30-18.00 sedan träning kommer då 22.00-23.00
Fredag: 14.00- 16.00 har då träning tills ca 18.00. 18.00-02.00
Lördag: 09.00-02.00
Söndag: 09.00-23.30

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt. Jag skulle alltid gå på alla slags reports tex hjälpa någon om den spawnade död eller liknande. Jag skulle även konstant sitta i support då jag ser att det oftast är kö och att kunna få in en till som konstant sitter i support skulle nog göra gott. Sedan skulle jag även självklart titta ban överklagelser när jag har tid tex på busen då jag inte kan ta support så jag kommer alltid att ha något att göra sedan så kommer jag titta tickets då jag alltid är online. Jag kommer även titta så att discorden flyter på så att inget bråk skapas eller någon känner sig kränkt eller liknande då jag tycker det är otroligt viktigt att ingen ska känna sig kränkt på servern då det är en plats som alla ska kunna känna sig välkomnade på och bli accepterade. Jag är alltid online på discorden oavsett om jag är i skolan så jag kan alltid hålla koll på discorden sedan forumet. jag har tidigare blivit av med servervakt och fått en del bans men nu har jag lärt mig allt så jag vet hur allt fungerar osv vad man inte får göra kan alla regler utan till och detta vill jag kunna se till att ingen gör samma misstag som mig tex om någon är ny då berättar jag detaljerat vad han gjort fel så han inte gör det nästa gång innan jag bannar han. Skulle jag bli staffs så skulle jag göra mitt yttersta för att hjälpa servern då detta typ är mitt liv att sitta och spela på servern och jag skulle vilja ge något tillbaks och jag tror jag skulle göra ett troligt bra och aktivt jobb som staffs. Jag känner en del staffs så de har lärt mig hur man gör som staffs hur man ska agera när man är staffs så jag vet hur man gör. Vid ärende så skulle jag frågat efter bevis så som klipp på händelsen så jag har något att utgå efter jag skulle heller aldrig ta någon parti utan jag skulle låta båda sidorna berätta sin berättelse om det hela och om de inte kan låta varandra prata så skulle jag vara tvungen att muta dom. Jag skulle även åka runt och specca för då ser man mycket powergaming och liknande. Jag skulle även specca scenarios så jag ser att allt går rätt till. Jag är bered på att lägga ner all min tid jag lägger på rp nu att lägga den på att göra staff ärenden istället. Jag skulle även alltid vara trevlig och ha bra bemötande till alla då det inte hjälper att skrika på någon. Jag skulle våga stå upp för mitt beslut inte som visa andra som tar ett beslut men sedan ändrar säg för att folk tjafsar emot och då ändrar de sin åsikt men jag kommer stå fast och ingen ide att tjata eller skrika det kommer resultera i varning då.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle vara väldigt aktiv så alla andra staffs inte behöver göra lika mycket då jag är där och alltid hjälper till. Om någon högre staff ger mig en uppgift så skulle jag lyssna på det och göra exakt som han/hon säger till mig att göra. Jag skulle göra multistaden till en plats där alla är välkomna och blir lika behandlade oavsett vem de är. Jag skulle även vara väldigt snabb på att ta reports som sagt och aldrig ta någons parti och ständigt sitta i support. Jag kommer alltid att ha något att göra då jag är förbered att hjälpa multistaden till 100%. Jag tror jag kan bidra till att servern blir mer strikt på reglerna och folk förstår allvaret med att följa regler jag kommer att vara rättvis, rätt ska vara rätt då jag nu ser folk som ger typ en varning istället för ban då de inte vågar ge mer, tyvärr är det så men jag kommer våga stå upp och de får klaga så mycket de vill men då kommer de få varning i discord.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej det har jag faktiskt inte men jag har sett hur staffs arbetar så jag vet mestadels hur staff arbetet fungerar sen lär jag mig väldigt snabbt

Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag faktiskt inte men som sagt så har jag lärt mig av andra mods hur det fungerar hur man ska agerar i ärenden sedan har de även lärt mig hur bannar folk, teleportar, fryser, speccar, kickar, dvar och allt sådant.

Vad kan du om skripts? just nu kan jag ingenting men jag lär mig mer än gärna och är bered på att lägga in hårt arbete för att kunna lära mig om så behövs.

Varför vill du bli staff? För att jag är en person som går all-in för saker och om jag skulle blivit staff så skulle jag lägga in all min tid på staff ärenden. Jag vill bli staff för att jag älskar att hjälpa människor så det skulle vara en dröm att få då göra det på servern. Jag vill se till så att servern är seriös och rp nivån är hög så att det inte kommer folk från andra servrar som bara är här för att trolla eller för att förstöra. Jag känner även att jag skulle vilja ta nästa steg på servern för att kunna få den så bra som möjligt då jag inte haft så mycket ansvar innan jag har varit wl ansvarig och servervakt tills jag gjorde något extremt dumt som jag står för men tyvärr kan man inte spola tillbaks tiden, nu i efterhand kan man tyvär inte göra då men det jag kan göra är ju att försöka ta igen de misstag jag gjort på servern och kunna bidra till så bra rp osv på servern och se till att den tas seriöst och det utförs bra rp.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och har inte heller gjort på 3 månader sedan jag kom så jag är lojal :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Yes

Senast ändrat av en moderation:
-rep tycker inte du och leon passar som staff då du tar onödiga ärenden till support och det känns inte som att du har så jätte bra koll på reglerna. bara min åsikt. :)
yes, jag uppskattar iallafall att du berättar varför då jag kan ta åt mig och förbättra det :)

Strålande ansökan Leo! Man ser tydligt och klart att du visar engagemang med din välutvecklade text. Allt förtjänar även en chans till att visa vad man går för! <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka