Leeeohh | Ansökan till staff [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    7
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Leeeohh#9334

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Måndag: Från 16.00-23.00
Tisdag: 16.00-18.00 sedan har jag träning kommer sedan tillbaks och kör från 22.00-23.00
Onsdag: 16.00-23.00
Torsdag: 15.30-18.00 sedan träning kommer då 22.00-23.00
Fredag: 14.00- 16.00 har då träning tills ca 18.00. 18.00-02.00
Lördag: 09.00-02.00 Kommer behöva gå under dagen då jag antigen har fotbollsmatch på Lördag eller Söndag då är jag borta ca 5 timmar
Söndag: 09.00-23.30 Kommer behöva gå under dagen då jag antingen har fotbollsmatch på Lördagen eller Söndagen och är då borta ca 5 timmar.
Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vara väldigt aktiv och ständigt ta reports eller sitta i support. Jag skulle priotera staff arbetet rejält och dra ner på rp rejält. Jag är alltid glad och har ett leende på läpparna det kommer jag alltid ha och oavsett hur otrevlig personerna är så ska man aldrig vara otrevlig tillbaks. Jag skulle göra allt för att hjälpa servern så mycket som möjligt då jag älskar servern och Community så vill göra allt i min makt för att kunna ge något tillbaks och det skulle självklart vara väldigt roligt också. Jag skulle även vara väldigt trevlig och ha bra bemötande samt ha en bra och lugn ton mot alla oavsett vem det är och vara snäll och lyssnar på allas sidor då det är otroligt viktigt att alla på servern ska känna sig välkomna och behandlas bra och rättvist. Jag skulle även lagt ner mycket mindre tid på rp då jag ska ta allt fokus på att verkligen vara en så bra Staff som möjligt. Jag skulle ta mitt arbete väldigt seriöst och moget. Om någon staff som är högre uppsatt skulle gett mig en uppgift skulle jag ta det och ge all respekt till de som är högre uppsatta. Jag skulle även alltid hålla koll i de olika chatterna för att undvika onödiga kommentarer eller bara spam då jag märkt att det är många som håller på och är allmänt dryga mot varandra och dumma kommentarer detta vill jag inte heller ska förekomma då jag vill att alla ska kunna känna sig accepterade och välkomnade och det tycker jag är väldigt viktigt att ingen ska känna sig utsatt för mobbning eller liknande eller att folk håller på mot den personen bara för personen kanske inte är som alla andra. Jag skulle även specca folk väldigt mycket så jag ser att folk verkligen sköter sig, jag skulle nog sätt väldigt mycket rdm, vdm osv då detta förekommer väldigt mycket. Jag skulle ta min roll väldigt seriöst och inte överanvända mina perms. Jag tycker även att hela Staff teamet är riktigt sköna och att kunna få jobba med de skulle vara en dröm. Jag sitter alltid med discord uppe så jag ser att det kan bli kö i support ibland och det vill jag se till att det inte gör så jag kommer tillbringa mycket tid med att ta support. Jag vill bli staff då jag ser det som en rolig grej också då jag gläds av att hjälpa till och allmänt bidra till glädje och hjälpa servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle alltid vara aktiv och hålla koll på både discorden, support, reports, specca. Jag skulle göra allt för att få den till en så bra server som möjligt. Jag har alltid bra bemötande och hjälper alltid folk som undrar något, jag vill att alla ska känna sig välkomna på denna server och ska kunna bli accepterade utan att få påhopp av folk konstant eller bli nedtryckta eller kränkta. Jag skulle sitta i support hela tiden när jag är inne och ta support konstant, för jag vet att ibland tar det ett tag innan man får hjälp. Jag skulle som sagt speccat så jag ser allt som sker. Jag har alltid öppen pm ifall folk har frågor och hjälper mer än gärna. Jag skulle som sagt göra allt för att hjälpa denna server bli så bra som möjligt. Jag skulle även kolla tickets hela tiden som sagt jag skulle alltid sitta i support och göra allt för servern. Jag skulle även ta åt mig ifrån -reps där det brukar stå vad dom inte gillar, jag är väldigt bra på att ta konstruktiv kritik och lär mig av det.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nope det har jag inte men jag ser detta som en riktigt bra möjlighet att kunna få lära mig något och ta chansen och hjälpa till och kunna få lära mig. Jag skulle gå på alla reports tex om någon spawnat död eller liknande och vid ärenden så skulle jag först och främst fråga om bevis så jag har något att utgå efter. Skulle en person vara ny och inte fatta va han gjort så skulle jag förklara vad han gjort så han lär sig till nästa gång innan jag bannar. Men om det är lättare saker som tex att slå en npc så skulle jag bara gett han en muntlig varning.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte direkt men jag har pratat mycket med tex Sebbe då har han lärt mig ganska mycket om att vara staff hur man gör osv så jag kan faktiskt en hel del. Men av rp så har jag över 600 timmar totalt och spelat i över 3 år. Men jag har varit servervakt i några servrar och det har jag gjort väldigt bra och nu har jag varit wl ansvarig några dagar det har jag också sköt väldigt bra och vet hur man gör med forumet osv. Så jag kan alla regler osv och har mycket erfarenhet utav just rp. Man måste ju börja någonstans som staff för att sedan få erfarenhet. Jag vet även de flesta commandon eller vad det heter som staffsen använde sig av hur man bannar, teleporterar speccar osv så jag vet hur man gör sånt.

Vad kan du om skripts? Inget men jag lär mig mer än gärna.

Varför vill du bli staff? För att jag tycker det skulle vara otroligt roligt att få hjälpa min favorit server. Nu när man har möjligheten att bli staff och kunna hjälpa servern på det sättet så var det ganska självklart att just ansöka till detta. Jag vill ta mer ansvar än vad jag har just nu och kunna få upp multistaden till att bli så bra och stor som möjligt. Jag har även haft ganska många bans för i tiden vilket jag nu på senaste tid lärt mig utav och har sköt det väldigt bra på senaste så jag vill kunna förbättra mig och ge tillbaks för att staffsen har lärt mig mycket av rp osv. Jag vill även se till att discorden fungerar vådligt bra så att ingen kränker, spammar eller lägger onödiga kommentarer för som sagt alla ska känna sig välkomna. Jag vill också få rp till så bra som möjligt och få bort folk som enbart är på servern för att trolla eller lalla då denna servern förtjänar mycket bättre en folk som trollar osv. Jag gillar även att prata och hjälpa folk och tar mer än gärna emot pm om alla olika slags frågor. Jag ser även massor av RDM/VDM och det kan jag inte göra så mycket med då jag bara kan kicka och man orkar inte alltid sätta sig i support då detta händer flera gånger om dagen ibland och får höra att man sätter sig i support för ingenting. Jag tycker det verkar vara väldigt roligt att kunna få gå på reports osv och hjälpa folk allmänt på servern och kunna få bidra till att hjälpa servern gör mig glad. Det skulle även vara riktigt roligt att också kunna sitta och ta support och prata med de andra staffsen så man hjälps åt när det finns tid. Jag skulle noclipa så man får en större bild av allt som händer för att få så bra rp som möjligt. Jag kommer även att göra saker som att bringa folk som spawnar på typ ett berg eller revive folk som spawnar döda. Jag vill även ha något att kämpa för typ att bli ansvarig för jobben då det verkar otroligt kul då jag sett abdi göra sådan och det skulle ge mig glöden att kämpa för det. Att få något typ av mer ansvar skulle varit extremt kul då jag vill hjälpa servern så mycket som jag bara kan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och har inte heller gjort på 3 månader sedan jag kom så jag är lojal :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Yes

Senast ändrat av en moderation:
Stor +rep, jävligt snygg ansökan om jag får säga så! Tror verkligen på dig och att du blir staff! ❤️

-rep grabben gråter så fort man gör något emot han väldigt impulsiv kille passar ej som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka