Leeeohh | Ansökan till staff [Abdi]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    8
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag-Torsdag 16-23
Fredag 16-02.00
Lördag 09-02.00
Söndag 09-22.00
Dessa tider är inte direkt helt strikta utan jag har träning, prov osv där emellan också men jag ska försöka vara så aktiv som möjligt

Berätta om dig själv Jag heter Leo och är 15 år. Jag går i skolan och på fritiden gillar jag att spela fotboll, träna, kolla fotboll, va med kompisar, köra moppe, köra fivem. Jag älskar att träffa nya personer och prata med nytt folk hela tiden. Jag älskar att hjälpa folk. Jag är väldigt målmedveten och sätter alltid mål för mig själv och går alltid in för saker. Jag är väldigt snäll och omtänksam och tänker alltid på folks bästa.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff igen så skulle jag vara väldigt aktiv och alltid ge 100% för att få server så bra som möjligt och att rp nivån ska vara på topp och att alla ska få en så bra och rolig rp upplevelse som möjligt där båda parterna ska tycka att det är bra och roligt scenario. Alla som kommer in på servern ska tänka att detta är en bra och rolig server där det är bra scenarion och att nya också ska få välkomnas för alla börjar någon stans. De ska känna att staffsen och sakerna runt omkring ska vara väldigt proffsig, man ska få snabb hjälp, man känna att man trivs här och bli respekterad. Men man ska endå alltid följa reglerna, gör man inte det så kommer man få konsekvenser. Om personen inte förstår vad hen gjort fel så kommer jag lugnt berätta vad personen gjort fel och vad den ska göra till nästa gång så de verkligen förstår vad hen har gjort fel. Jag skulle hela tiden ha en skärm uppe med discorden så jag ser att allt sköts i discorden och ifall någon är i support och se ifall någon ny ticket skapas. På andra skulle jag ha fivem uppe så jag ser ifall reports kommer in och forumet om jag har tid över. Just nu är det väldigt slöt, ingen brukar komma på reports och man kan vänta väldigt länge på support på visa tider av dygnet men jag är väldigt aktiv så jag kommer bidra med väldigt mycket till servern. Jag kommer se till att man inte behöver vänta länge på att få hjälp, det ska jobbas effektivt och det kommer jag göra. Jag kommer först och främst fråga om bevis, clip eller liknande så jag får en bild av vad som sket annars blir det bara ord mot ord då har jag inget att gå på. Det är väldigt många staffs som sitter tillsammans i support och gör ett ärende tillsammans eller bara sitter där och chilalr medans det kan sitta 5+ i support. Detta kommer inte ske jag kommer alltid ta tag i saker och jobba väldigt effektivt. Jag kommer även ha mål så som att bli tex jobb ansvarig osv. Jag kommer att grinda väldigt mycket och göra allt för att servern ska bli så bra om möjligt. Jag kommer att lägga ner all min rp tid på staff arbetet. Även när jag är i skolan så kan jag bidra med något tex tickets, kolla discord chatten, forumet eller liknande så jag kommer alltid bidra med något. Jag kommer även specca när jag har tid över för folk tror att ingen ser då powergamar det väldigt mycket eller liknande, folk kommer börja inse att man ska börja rp mer seriöst detta kommer öka till bättre rp. Jag kommer inte banna mitt i scenariot utan vänta tills det är över så kommer jag ta det till support och ta det från där. Jag kommer inte banna för allt är det mildare saker så kommer jag ge en varning i discord eller en muntlig varning. Jag ser bara möjligheter i saker, man ska inte se massa problem allt kommer bara bli dåligt då.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Runt 5 månader och under denna tid har jag haft extremt roligt och skaffar väldigt bra minnen jag aldrig kommer glömma och hoppas jag kommer kunna få många mer.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag brinner för servern och har ett väldigt stort intresse och älskar att hänga på den och jag ser saker som kan förbättras och ser många möjligheter. Jag tror tillsammans med alla inom staff teamet så kommer vi kunna nå mycket tillsammans och ha väldigt kul. Jag vill hjälpa servern och ens utveckling då jag själv älskar att spela på den. Jag älskar att träffa nya människor och att ha mål och få hjälpa, jag är väldigt omtänksam så jag ser detta som en dröm då detta är ett fantastiskt jobb att få göra och vara stolt över att få vara staff på en sådan server som multistaden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle öka rp nivån väldigt mycket, jag kommer förklara för folk va dem gjort fel och ta support snabbt, va aktiv på forumet och agera väldigt professionellt hela tiden. Folk kommer få väldigt bra intryck om man agerar professionellt till 100 och det kommer locka mer spelare då de inser att det är en professionell server. Jag kommer bidra med positivet och glädje och alla ska känna sig välkomna. Jag vill se till att nya personen känner att de får hjälp och får stöd med sin rp och får förklarat för sig om hur det fungerar om personen gjort fel eller liknande. Jag kommer vilja ha jobb ansvarig eller servervakts ansvarig för att kunna bidra med ännu mer och hjälpa servern så mycket som möjligt. Jag tror min inställning till saker och ting kommer sprida sig och det kommer bli ett mycket proffsigt staff team. :)

Har du några tidigare erfarenheter? Japp. Jag har varit staff här innan och det fungerade väldigt bra. Jag var väldigt aktiv och allt sådan men jag avgick vilket jag ångrar grovt och gjorde ganska snabbt men denna gången ska detta inte ske utan jag kommer grinda till 100.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Yes jag kan alla kommandon då jag har mycket staff erfarenheter.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det gör jag absolut.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar endast på denna.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har dyslexi men det ser jag inte direkt som ett problem utan istället en fördel då jag kan förstå mig in i andra spelare med samma problem så jag kan hjälpa dom med hur de kan göra om det är något.

-rep alltid dryg när man pratar me han och skriker i support detta blir ingen bra staff

-rep det var en bra ansökan men jag känner inte att du är en bra person, du är fööör dryg

-rep du har hotat att strypa min mamma, kallat mig bög.inavel,transa osv. Tycker inte du passar som staff då du även bär på extremt många bans.
bruh har aldrig gjort det ahhaha wtf

tycker inte du kan -rep och säga att jag är dryg för att jag fick dig bannad igår
du fick mig aldrig bannad hahah eftersom du gjorde lika mycket fel. Men du ljuger ju i din ansökan du satt å sa ba banna han banna han riktigt omogen haha så skriver du detta i din ansökan,
Jag kommer inte banna för allt är det mildare saker så kommer jag ge en varning i discord eller en muntlig varning.
du går emot dig själv hahhaha

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka