Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004708767/
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? ledjov#8899
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Jag spelar som Igor kofot, även kallad the Eagle. Han är 28 år gammal. Som ung bodde han i en fattig familj som hade flyttat in från Spanien för att hitta jobb i Sverige, han försörjde sig och hans familj på att sälja droger som Marijuana och Benzo. Han kände pengar också på att sno och sälja bilfäljar. Enda sen ung har han alltid älskat bilar. En dag så blev han påkommen av sin mamma. Hans mamma gick i skock och sparkade ut honom ur huset. Efter det så märkte han att han behövde ändra på sitt sätt han levde på. Det började med att han gick till skolan som han inte gjorde förut och skaffade ett riktigt jobb på pizzerian. Efter det så har han börjat med att sälja bilar och fastigheter. Han började lära sig av sina misstag och livet började gå bättre för honom. Efter ett tag så hade han känt in extra pengar som han investerade i en lägenhet i denna staden. Han har också en motorcykel som han ärvde av sin pappa innan han dog av cancer. Han siktar emot att vara en av dom rikaste i denna stad med olika bilar och jobba med bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för att jag vill spela en seriös RP. Jag vill lite leva om Igors liv och börja ifrån botten och kanske i slutet jobba med att sälja bilar. Jag har andra kompisar som spelar på Unive och därför blir det mer kul med RP. Jag älskar att ta RP seriöst och jag har märkt att andra också tar det Seriöst på denna server. Jag vill också bli Whitelistad så att jag kan jobba med andra och skaffa lite vänner inom FIveM. Jag har kört på min kompis server innan där vi körde väldig seriös RP. Jag tycker alltid att det är tråkigt att bara lalla runt på en RP server för att jag vet hur ni vill ha servern och det är ingen lall server direkt. Jag brukar nästan alltid vara inne på FiveM och har mycket erfarenhet av RP.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad så att jag kan börja jobba med bilar, antingen att sälja bilar eller bara jobba med bilar. Till exempel så jobbar med kompis på mekonomen och därför skulle jag vilja jobba med han för att vi känner varandra och kan RP bättre, men själv klart så kan jag RP med andra också. Jag har upptäckt på en kort tid att denna servern är väldigt seriös och att det finns tex fyra olika bil försäljare det blir som en slags tävling mellaan dom olika och jag gillar det väldigt mycket. Jag vill bli Whitelistad helt enkelt för att bidra i tävlingen.
Hur hittade du Unive? Det var en av mina kompisar som hade upptäckt denna servern och han sa till mig genast att gå in på servern för att han tyckte att den var så bra. Jag ska inte ljuga jag håller full ständigt med honom om det.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det här är rätt likt denna Whitelist frågan så jag skriver lite samma sak. Jag vill jobba med bilar. Jag vill kunna RP med kunder. Jag vill ändå ha kul på servern men jag ska spela seriöst. Jag vill skaffa olika scenarion till exempel att man tjafsar med kunder eller att dom vill pruta på bilar. Så kan man ha en diskussion. Jag tycker att det är för lite att man hänger med varandra och pratar. Därför så vill jag jobba med bilar och kunna prata med andra personer och beskriva olika bilar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag kör inte riktigt på någon annan server eftersom jag hittade denna och det är den ända servern jag spelar på.
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? ledjov#8899
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Jag spelar som Igor kofot, även kallad the Eagle. Han är 28 år gammal. Som ung bodde han i en fattig familj som hade flyttat in från Spanien för att hitta jobb i Sverige, han försörjde sig och hans familj på att sälja droger som Marijuana och Benzo. Han kände pengar också på att sno och sälja bilfäljar. Enda sen ung har han alltid älskat bilar. En dag så blev han påkommen av sin mamma. Hans mamma gick i skock och sparkade ut honom ur huset. Efter det så märkte han att han behövde ändra på sitt sätt han levde på. Det började med att han gick till skolan som han inte gjorde förut och skaffade ett riktigt jobb på pizzerian. Efter det så har han börjat med att sälja bilar och fastigheter. Han började lära sig av sina misstag och livet började gå bättre för honom. Efter ett tag så hade han känt in extra pengar som han investerade i en lägenhet i denna staden. Han har också en motorcykel som han ärvde av sin pappa innan han dog av cancer. Han siktar emot att vara en av dom rikaste i denna stad med olika bilar och jobba med bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för att jag vill spela en seriös RP. Jag vill lite leva om Igors liv och börja ifrån botten och kanske i slutet jobba med att sälja bilar. Jag har andra kompisar som spelar på Unive och därför blir det mer kul med RP. Jag älskar att ta RP seriöst och jag har märkt att andra också tar det Seriöst på denna server. Jag vill också bli Whitelistad så att jag kan jobba med andra och skaffa lite vänner inom FIveM. Jag har kört på min kompis server innan där vi körde väldig seriös RP. Jag tycker alltid att det är tråkigt att bara lalla runt på en RP server för att jag vet hur ni vill ha servern och det är ingen lall server direkt. Jag brukar nästan alltid vara inne på FiveM och har mycket erfarenhet av RP.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad så att jag kan börja jobba med bilar, antingen att sälja bilar eller bara jobba med bilar. Till exempel så jobbar med kompis på mekonomen och därför skulle jag vilja jobba med han för att vi känner varandra och kan RP bättre, men själv klart så kan jag RP med andra också. Jag har upptäckt på en kort tid att denna servern är väldigt seriös och att det finns tex fyra olika bil försäljare det blir som en slags tävling mellaan dom olika och jag gillar det väldigt mycket. Jag vill bli Whitelistad helt enkelt för att bidra i tävlingen.
Hur hittade du Unive? Det var en av mina kompisar som hade upptäckt denna servern och han sa till mig genast att gå in på servern för att han tyckte att den var så bra. Jag ska inte ljuga jag håller full ständigt med honom om det.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det här är rätt likt denna Whitelist frågan så jag skriver lite samma sak. Jag vill jobba med bilar. Jag vill kunna RP med kunder. Jag vill ändå ha kul på servern men jag ska spela seriöst. Jag vill skaffa olika scenarion till exempel att man tjafsar med kunder eller att dom vill pruta på bilar. Så kan man ha en diskussion. Jag tycker att det är för lite att man hänger med varandra och pratar. Därför så vill jag jobba med bilar och kunna prata med andra personer och beskriva olika bilar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag kör inte riktigt på någon annan server eftersom jag hittade denna och det är den ända servern jag spelar på.