Nekad ledion.bunjaku2013@gmail. | Medlem ansökning (CRONIZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ledion

Vad är ditt discord namn? ledde#7808

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter håkan han är 21 år gammal och har ingen familj då dom dog i kriget i kosovo mot serbien och han behövde fly från kosovo och då var unive bästa altenativet för han och han är efaren arbetare på mekonomen han har alltid gillat att meka bilar trimma dom osv och han har presic flyttat till unive staden och vill starta ett nytt liv här som mekaniker men för de behöver han medborgarskap vilket han inte har nu på fritiden gillar håkan att köra race köpa bilar och hänga med vänner. Han har även en tjej spm hettet nellie han har varot tillsammans med henne sen 10 år tillbaka och dom bråkar mycket eftersom dom inte har pengar att betala hyra därför är håkans drömm att skaffa ett jobb eller eget företag som skulle vara om bilar till exempel meka bilar ele försäljning då han har efarenheter för de jobben. Hans vän wilme är kriminell och är med i ett gäng och håkan funderar nu också på att bli kriminell och tjäna lätta pengar men sekunden han tänker på de tänker han också på hans relation me sin tjej som skulle gå isär. somsagt så är håkan annars en jätte fin person och som vill allas bästa han funderar också på att skaffa barn då han älskar barn och skulle vilja ha sitt eget barn, han åker dock utomlands varje år till kosovo för att träffa på kusiner farmor o farfar samt sina vänner han brukar festa med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra rp, social rp jag kommer även följa reglerna då jag kan alla nu efter ja läst dom ganska mycket gånger jag kommer även bidra till bra aktivitet i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att man inte ska spela för att vinna varje scenario man ska tänka på att alla ska ha kul och göra så andra också lyckas med deras scenario.

Hur hittade du Unive? genom min vän som spelar på unive

Senast ändrad:
Nekad, utveckla punkten ”Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?”. Du får ansöka igen om 12h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka