Användarnamn: Lebroze
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lebroze/
Vad är ditt namn i verkligheten? Pierre
Vad är ditt discord namn? Lebroze
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2003
Berätta om din karaktär. 40 år gammal
En framgångsrik bankman som beslutar att förfalska sin egen död och starta ett nytt liv i LS som kriminell. Han är en kille som inte har begått brott i sitt förflutna liv, så han är ny inom den kriminella världen och är inte så van vid sin nya livsstil. Han gillar att bära kostym, köra lyxiga bilar och spela golf. När någon jävlas med honom betalar han gärna någon annan för att ta hand om problemet istället för att göra smutsjobbet själv. Men det är inte alltid det går att göra och då är han inte rädd för att göra det själv.
Varför ska just du bli whitelistad? Ja du för att jag är sugen på gta roleplay och blev rekommenderad denna server. Verkar som att dom flesta tar det seriöst och går in i sin karaktär vilket jag gillar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar som en bra och seriös server
Hur många timmar har du på FiveM? 0
Hur hittade du Multistaden? Genom en vän
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lebroze/
Vad är ditt namn i verkligheten? Pierre
Vad är ditt discord namn? Lebroze
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2003
Berätta om din karaktär. 40 år gammal
En framgångsrik bankman som beslutar att förfalska sin egen död och starta ett nytt liv i LS som kriminell. Han är en kille som inte har begått brott i sitt förflutna liv, så han är ny inom den kriminella världen och är inte så van vid sin nya livsstil. Han gillar att bära kostym, köra lyxiga bilar och spela golf. När någon jävlas med honom betalar han gärna någon annan för att ta hand om problemet istället för att göra smutsjobbet själv. Men det är inte alltid det går att göra och då är han inte rädd för att göra det själv.
Varför ska just du bli whitelistad? Ja du för att jag är sugen på gta roleplay och blev rekommenderad denna server. Verkar som att dom flesta tar det seriöst och går in i sin karaktär vilket jag gillar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar som en bra och seriös server
Hur många timmar har du på FiveM? 0
Hur hittade du Multistaden? Genom en vän
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej