Nekad lebronnn | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lebronnn

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lebron

Vad är ditt discord namn? _cluxy

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lebron ahmedson och han har nyligen flytt från usa till Unive för ett bättre liv med hans familj. Lebron har i usa jobbat med att spela basket och nu i Unive så vill han även fortsätta med det basekt karriären eftersom att hans är ganska duktig på det.
Lebron är 29 år och hans intressen är att köra lyxiga bilar och spela basket.
Han är även ganska social av sig och han gillar samt att vara hjälpsam.
Lebron har även kunskaper inom mat och restaurang eftersom att hans far Mikeal har ägt en restaurang i Usa.
Lebron hade en svår uppväxt där han inte fick någon undervisning eller hjälp utan han fick jobba hos hans fars restaurang ända sen han var 5 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RPs eftersom att jag har kunskaper om det sen innan. Jag följer även reglerna och skapar inga problem.
Vill att scenaroin ska vara roliga. Är samt seriös och lallar inte. Jag kommer försöka tipsa vänner om servern så att det blir fler aktiva spelare på denna servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar inte i ett scenario för att du ska vinna det utan du spelar också för motpaters så det ska ha roligt då du även kan låta motpaterna vinna och är de bästa för rpn.

Hur hittade du Unive? vänner tipsa mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka