Accepterad lebron1x | Medlem ansökning [DJ/darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lebron1x

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? _cluxy

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Robert Lover, är 43 år gammal och har växt upp i Norrland med sin Moder och sin Fader, Robert är halv svensk och halv norsk. Ända sedan han har varit en ung karl så har han alltid jobbat med bilar, detta intresse kom från att hans fader, som jobbade med bilar hela sitt liv, alltid tog med han till jobbet varenda helg. Efter han gick ut ur högstadiet så började han jobba hos sin fader men blev efter många år trött på de samma bilarna i norrland, därför köpte han en bussbiljett till storstaden för att se alla de makalösa där. Hans dröm är att jobba med bilar och driva ett företag som säljer och jobbar med bilar. Några av hans hobbies inkluderar att gå på carmeets, att jobba med bilar och att köra bowling med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en väldigt seriös person, mitt mål när jag kör Unive är inte bara att ha en bra RP själv, utan att göra det minst lika bra för de andra medspelarna, jag gör detta eftersom om folk har roligt när de RPar så kommer de ta RP mer seriöst, detta kommer leda till att RPn blir mer njutbar för alla på servern. Jag kommer se till att vara online ofta och vara på mitt jobb när jag är online, jag tänker göra detta eftersom jag har själv upplevt hur jag försöker få min bil trimmad eller reparerad på Mekonomen, men sedan så är det inga anställda där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst på en innebär att man agerar och fattar beslut i spelet för att gynna eller underlätta för andra spelare, även om det kanske inte är det mest gynnsamma för din egen karaktär. Det handlar om att skapa intressanta och dynamiska situationer för spelarna och att bidra till en mer engagerande berättelse. Man gör detta eftersom man ska alltid försöka föra rollspelet vidare för att alla ska ha så roligt som möjligt. Till exempel så kan man välja att ibland förlora en situation om det leder till roligare rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja sunt förnuft tänk alltid innan du gör nått. vdm använder fordon som vapen. rdm dödar folk utan bakomliggande sceanrio.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka