- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198217777615/
Ditt Hex-ID: 11000010f5951cf
Vad är din discord tagg? Lillemor#7455
Vem var det som bannade dig? ! Nightmare
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tror att jag körde in i någon med mening då han sprang framför bilen flera gånger när jag försökte åka iväg.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 2 pers kom i en stor husbil och körde på mig, dom hoppade ut och slog ner mig sen när jag försökte åka iväg så sprang dom framför min bil så att jag blev bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var en felaktig ban då jag försökte att INTE köra på dom.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ingen tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag hade kört saktare så kanske jag hade hunnit och stanna innan.
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte köra så snabbt på parkering.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010f5951cf
Vad är din discord tagg? Lillemor#7455
Vem var det som bannade dig? ! Nightmare
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tror att jag körde in i någon med mening då han sprang framför bilen flera gånger när jag försökte åka iväg.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 2 pers kom i en stor husbil och körde på mig, dom hoppade ut och slog ner mig sen när jag försökte åka iväg så sprang dom framför min bil så att jag blev bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var en felaktig ban då jag försökte att INTE köra på dom.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ingen tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag hade kört saktare så kanske jag hade hunnit och stanna innan.
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte köra så snabbt på parkering.
Har du läst våra regler? Ja