Accepterad Leam.Lundblad | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alla staffs e fattiga

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leam Lundblad

Vad är ditt discord namn? LeAAAm#7023

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter svenn mellander han är 23 år gammal och bor på unive han har precis flyttat in till stan och jobbar som polis han är en väldigt härlig person som är väldigt folkkär det finns ingen som inte gillar svenn (förutom de kriminella) han är uppväxt på landsbyggden han hade en polis till far så därför vill svenn gå i sin fars fotspår. just nu singel, hans föreldrar är döda, pappa död i tjänst och mamma söp ihjäl sig vilket var något som gjorde svenn förkrossad. eftersom att han är ny i stan så innebär det att han ej har så många vänner (alltså han har inga vänner alls) han har valt att starta om sitt liv på nytt han har föredetta jobbat på elgiganten i blekinge karlskrona uppväxt i ronneby som ligger brevid karlskrona , han har alltid drömmt om att bli polis. svenns liv just nu, ligger till så att han är väldigt biffig, han älskar att träna och det brukar han göra i skogen. svenn gillar bira, han brukar alltid gå till klubben och ta en bira med sina närmsta polare. Nu ska svenn leva vidare sitt liv och göra så bra av det som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag tycker roleplay är extremt kul och tar det väldigt seriös. Jag är ju ute efter långdragna scenarion som båda parterna har det kul. Sen har jag även varit medlem och kriminell på unive innan. Jag vill att jag ska bli medlem då som sagt jag är seriös av mig och ska förösöka mitt bästa för att bidra med en bra rp nivå. Jag vill att folk ska känna igen mig när dom träffar mig ingame som den där han va skön o duktig på rp osv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag jag har förstått tex vdm vehicle death match när man använder sin bil som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit medlem innan så jag vet hur det fungerar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka