Nekad Leam.Lundblad | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alla staffs e fattiga

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860117640

Ditt Hex-ID: steam:110000135a2a688

Vad är din discord tagg? LeAAAm#7023

Vem var det som bannade dig? Volle innan men nu Anders bergman

Bild på banmeddelande: 348361499_790506762659211_1120768183350308982_n.jpg1685717542599.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? första bannen (1,8 för att staff trodde att jag gjorde powergaming) andra bannen har jag ingenaning om för att jag har varit på prao sen i tisdags och där för har jag inte spelat och därför kan det helt omöjligt varit att jag gjorde något fel på andra bannen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. i tisdags så gick min ström eller om det var att mamma drog ut sladden i mitt rum för att jag inte lyssnade på vad hon sa det minns jag inte men aja så sen sätter jag på datorn och hoppar in i unive för att fortsätta spela och jag kommer in till spawnmenu och klickar arbetsplats ochj sen efter det så kommer jag till omkäningsrummet och ligger helt plötsligt död där men min kolega keson kommer in i omkäningsrummet och lyckas först inte se mig tror att det var en bugg men sen såg han mig och gick ut till sin urus och skulle köra till sjukhuset sen gasar han upp ityp 300kmh inte vet jag men a han krashar och gjorde powergaming för att det var en annan urus som hämtade upp oss efteråt men a och då fick jag bann för att jag antar att volle trodde att jag levde men jag var ju död. så vad kan jag som redan är död/medvetslös gör i en sån situation INGET och därför är bannen fel. sen på den med han anders bergman kan jag helt omöjligt gjort något fel eftersom att jag varit frånvarade ifrån min dator sen tisdags och jag kan inte se vad jag har gjort heller för att han inte har skrivit några detaljer på bannen så Båda är FELAKTIGA BANS

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban och min förklaring står i Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för att jag tjuvkopplade en bil har aldrig gjort det sen dess vilket jag är väldigt stolt över tack unive staff för det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget jag var medvetslös

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej jag gjorde inget fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Senast ändrad:
Du må ha varit borta sedan tisdag men denna ban placerades ut på måndag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka