Accepterad Leah | Medlem ansökning (cindy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leah

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leah

Vad är ditt discord namn? ツLeah♛#8700

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär är 33 år gammal och gillar att träffa nya människor och kunna lära sig mer om bilar och fordon. hon är snäll och hjälpsam. just nu jobbar hon som byggarbetare. och hennes dröm bil är BMW 4 hon tyker även att det är viktigt att andra ska ha dricka, mat och tak över huvudet. hennes dröm jobb är att jobba på meko någon gång. Hon tycker att jobbet är bra för det är bra lön och roligt att jobba som byggarbetare. hon har även 2 kompisar som heter eddie och Zander, dom bruckar åka runt och utforska värden och ha det roligt tillsmammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra RP som att se till att alla på servern har det bra. och kunna hjälpa dom på meko ifall dom bil är trasig eller behöver tvättas. jag skulle annars tänka mig att jobba som sjukvård eller något annat bra jobb som man får bra lön till. För att kunna hjälpa personer som behöver pengar eller mat eller något att dricka. skulle även tänka mig att åka runt och lära mig känna andra personer och kolla hur dom trivs i området.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ifall han hotar mig med ett vapen så ska inte jag dra upp mitt vapen även ifall jag skulle vara snabbare då var det hans tur denna gången och jag ska inte vara lungsur. om man dör så ska man inte komma ihåg något som hände innan jag ska bara göra det bästa av situationen just nu. om man krokar så ska man RP sina skador och man ska inte fårsätta köra, man ska stanna och låta polisen vinna denna gång

Hur hittade du Unive? jag hittade unive igenom twitch, youtobe, tiktok och igenom att mina vänner pratar om det och jag ville testa och se om det var roligt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka