Accepterad LeaGracian | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeaGracian

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandra Kellerman

Vad är ditt discord namn? SandraLeah#8990

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 1995

Berätta om din karaktär. Låt mig presentera Lea Gracian. Lea är 25 år gammal och är född i kräftans tecken.. Något som för de astrologi-insatta är lika uppenbart och tydligt som svart och vitt, natt och dag och luft och vatten. Sedan Lea var liten har hon varit väldigt omsorgsfull och empatisk och tycker om att ta hand om människor. Hon har mycket hög EQ och en god social förmåga att knyta an och relatera till och med andra människor.

Lea har ADHD vilket gör att hon är lite av en allätare när det kommer till de saker hon tar sig an. Hennes impulskontroll är inte alltid att lita på vilket ibland är mycket frustrerande för henne, men som också gör henne till en kreativt lagd person då hon tar sig an och söker nya saker att förbättra sin kunskap och kompetens inom.

Lea tycker om att skriva och en stor dröm för henne är att en dag ge ut en bok som handlar om de svårigheter man kan uppleva som kvinna och att ha en osynlig diagnos som många tror de har stor kunskap inom- men som ofta refererar till killar och mäns typiska beteenden med ADHD- som alltså inte är lika aktuellt för tjejer och kvinnor.

Lea är levnadsglad och en härlig person för de människor hon låter komma nära. Men hon har precis som kräftan ett hårt skal och det krävs speciella egenskaper och likasinnade värderingar för att komma under det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Positiv energi, samt att verka för en seriös rp-upplevelse till de människor jag möter. Jag tror att det behövs mer tjejer som spelar och som har goda intentioner att göra det till en mer diverse plattform som är schysst för alla. Rp-mässigt så tar jag regler och bestämmelser väldigt seriöst för att det ska bli en god stämning inom servern och communityt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att ett rp-scenario skall bli så verklighetstroligt och givande för bägge spelare/parter så får man agera och spela utefter den naturliga följden av scenariot i sig. Att spela för motpartens vinst tolkar jag är att spela så att bägge parter får en rättvis upplevelse där man samtidigt exkluderar sin egen vinning i en situation, dvs det som hade varit till min fördel i situationen. Dvs inte spelar för sin egen vinst och tjäning. Precis som livet är i verkligheten så kommer vissa scenarion att tjäna dig och andra kommer att tjäna motparten mer- men att du behöver förhålla dig rättvis och låta det som sker-ske. Dvs. Blir jag tex rånad så är det inte superkul för mig, men för den andra spelaren- dvs rånaren så är det ett lyckat rån och vår interaktion med varandra blir ett seriöst rp.

Hur hittade du Unive? Via fivem:s svenska servrar. Jag gick in på hemsidan och tyckte att det verkade som en seriös rp-plattform. Har tidigare spelat på amerikanska servrar eftersom jag är tvåspråkig. (engelska svenska.)

Vidare till intervjun du har 48h på dig lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkänd efter muntlig intverju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka