Accepterad Leadreal | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leadreal

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Leadreal

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvard Andersson

Vad är ditt discord namn? Leadreal#1824

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Eddie är 19 år och är oftast snäll men ibland kan bli lite mer arg än vanligt. Han har en bra humor som de flesta gillar, och hans känslor är rätt så starka. Han har som dröm att åka runt med lyxiga bilar och dyra kläder. Intressen han har är basket och racing. Han gör det mesta för pengarna, olagliga grejer och lagliga grejer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem för att jag har letat efter en bra RP server rätt så länge och jag har sett denna RP några gånger på Twitch och TikTok, och det såg ut som att detta skulle vara den perfekta RP servern för mig. Jag vill vara medlem på servern för att skaffa nya vänner och sprida glädje. Jag ska också verkligen försöka att inte bryta några regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av Unive för det är en seriös och professionell RP server jämfört med många andra servar. Det blir också ett bonus poäng för att servern är svensk.

Hur hittade du Unive? Jag fick reda av Unive på Twitch och TikTok.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För min karaktär så skulle det vara ett mål att få en bil som jag verkligen gillar och att göra minst en olaglig handling som t.ex vapen rån. Ett mål är också att komma in i ett olagligt gäng utan att bli tagen av polisen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Först är det såklart att bli whitelistad sen är det nog att få så många vänner som möjligt, inte vara taskig mot andra och sprida glädje. Mitt mål för min karaktär skulle först vara att skaffa ett jobb och sedan skaffa en billig bil och vara så mycket med vänner och få så mycket pengar som möjligt för min karaktär gillar pengar mycket.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så kör jag lite på alla servrar men om jag kommer med i Unive så kommer det bli den ända jag kör på för då har jag hittat den bästa, seriösa rpn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka