Accepterad Leadreal | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leadreal

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Leadreal

Ditt Hex-ID: 1100001100eccf0

Vad är din discord tagg? Leadreal#1824

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare, suntförnuft, springer in i gänghus.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig för att de såg mig inne i någon annans gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade just köpt kläder, utanför butiken var det en kille som jag gick till och snackade med. Vi snackade bara om våra karaktärer som, hur gamla vi var, hobbys och vad vi hade för jobb. Han frågade vad jag gjorde i de här områderna och jag sa bara att jag hade köpt kläder. Han sa sen "kom med mig". Vi gick bakom ett hus och däör kom det andra personer med en stor svart bil och berättade till oss hotfullt att det var deras områden och att vi skulle sticka. Killen som jag träffade flrst beröttade om att hans namn hade varit störst i staden och att vi kunde bygga upp det som han hade igen. Vi hittade några andra personer som vi lärde känna. Alla vi 4 började åka med en bil som bara hade 2 säten. Vi fick plats flr att 2 av personerna hållde i mig och en annan. Redan nu kändes det som om att de hade brutit reglerna, så jag sa till de om reglerna. De sa att de visste. Vi åkte förbi ett hus vid det här tuffa området. Sen hade vi precis gått ur bilen utanför ett gänghus. Jag visste att man inte fick gå in i gänghus men de sa bara att vi skulle gå in. Jag gick inte in och väntade utanför. Precis då kraschades mitt spel. Jag blev kickad av något som var med tick att göra. Jag sen startade mitt spel så kom jag utanför gänghuset där de jag träffade var och det och andra personer bara sprayade på mig med ett vapen från ett hus tak på mig (RDM) precis när jag spawnade så jag inte hade något annat val än att springa in o skydda mig. Jag trodde fortfarande mina kompisar var där. Jag sprang ut så fort som möjligt jag kunde från en annan väg från huset. Där var det ett annat gäng som sa typ "Ey vad gör du här tjuv lyssnar du oss" Jag hade inte hör någonting vad de sa så jag sa att massor personer var utanför och sköt. De sa "Vilka visa oss" jag sa okej och gick ut för att visa de. Då blev jag bannad påvägen ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså mitt spel krascha som jag inte kan göra något åt och jag spawnade utanför huset och sen sprang jag in i huset ändå att jag inte visste var det var för hus. Om den personen som försökte döda mig skulle spelat en seriös rp skulle inte detta ha hänt. Jag gjorde rätt från första början att inte följa med mina kompisar in i huset för det kändes fel för jag inte visste vilket hus det var. Jag tycler att det var en felaktig ban för det såg ut värre än vad det egentligen var för staffen såg förmodligen mig bara spawna utanför och sen sprang in i huset utan att se vad som egentligen hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha sprungit in i huset även om de där personerna som sköt mig gjorde RPM. Jag skulle ha försökt säga till han som sköt på något sätt även fast han var en lång bit ifrån mig. Jag borde ha frågat mina kompisar om det var ett gänghus så jag skulle vara säker på att man inte fick springa in där för isåfall skulle jag nog inte ha gjort det innan. Jag blev bannad av "lall" jag vet inte varför jag blev bannad över det men jag gissar att jag kan köra ÄNNU mer seriösare, även om jag körde mitt seriösaste.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle vara mer responsiv till mina kompisar och skulle vågat säga till de eller en staff. Jag kommer heller aldrig gå in i ett sånt hus igen, för nu äör jag 100% säker att det är ett gäng hus. Jag kommer mer försöka vara ifrån de där ställerna och vara mer i den stora staden och göra mitt jobb. Jag ska också tänka exakt på vad jag gör hjela tiden. Jag har läst reglerna minst 10 gånger till och jag är väldigt säker på att jag kan allt nu.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka