Nekad Leadreal | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leadreal

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Leadreal

Ditt Hex-ID: 1100001100eccf0

Vad är din discord tagg? Leadreal#1824

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare, suntförnuft, springer in i gänghus.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg att jag var inne i ett gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade köpt kläder och jag var med 3 killar och vi åkte bil. Sen krascha mitt spel när vi var vid ett hus där det stog "house for rent" eller något liknande. Jag blev kickad av något som var med tick att göra. Jag sen startade mitt spel så kom jag utanför gänghuset och personer bara spam sköt på mig (RDM) precis när jag spawnade så jag inte hade något annat val än att springa in o skydda mig. Jag sprang ut så fort jag kunde från en annan väg i huset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså mitt spel krascha som jag inte kan göra något åt och jag spawnade utanför huset och sen sprang jag in i huset ändå att jag inte visste var det var för hus men om den personen som försökte döda mig skulle spelat en seriös rp skulle inte detta ha hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit personen dödat mig ändå om det skulle varit RPM för han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet att husen som vem som helst kan gå in i och som ser ganska "busiga" ut är gäng hus. Blev bannad för "lall" har ingen aning varför men jag gissar att jag måste spela mer seriösare ändå om jag körde seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka