Accepterad le monde chico | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

le monde chico

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001599888

Ditt Hex-ID: 11000013e117f90 (Hex)

Vad är din discord tagg? Le Monde Chico#3124

Vem var det som bannade dig? Lensy

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc in gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag skrev olämpligt i Twitter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag var i spelet och var med minna vänner och plötsligt kom det ett jätte konstigt ljud i spelet som alla hörde, det var typ som en lagg och jag fick otroligt ont i huvet, alla skrev i twitter att det är en jätte jobbig ljud i twitter vilket var ooc men det var faktiskt jätte jobbigt och jag valde också och skriva vilket ledde till bann. men jag vet självklart att jag aldrig hade skrivit något liknande om ljudet inte fanns och jag prata med någon person i speloet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men denna situationen var annorlunda och handlande inte riktigt med RP eller något utan det var ett fel på Servers.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer faktiskt inte ihåg men vet att jag blev varnad i början om mitt RP ande men nu vet jag och mitt RPande har varit perfekt hittills tillsammans med bricksquad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skriva något alls som mina vänner sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att inte skriva något på Twitter när du vet att staffs försöker ta hand om Server problem

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka