Accepterad LB7 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LB7

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199273908439/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Ns1#1203

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali baba och är uppväxt i Somalien. Ali är 20 år, när Ali var 8 år bodde han i Somalien med sina föräldrar . Ali va en kille som blev mobbad i skolan hela tiden. Ali grät hela tiden när hans pappa hämtade han från skolan för han blev mobbad hela tiden, men sen bästemmer Ali att hoppa av skolan även om han inte fick av sina föräldrar . Ali hade lämnat sin familj. När Ali lämnade sin familj hade han ingenting han levde på gatan . Efter några månader gick han tillbaka till sin familj men dom sa att du får inte vara här och Ali blev ledsen. Ali ansökte till en annan skola som han inte blir mobbad på . Ali hittade många vänner och han fick bo hos dom. Ali fick bo hos hans vän men hans vän hade en hund och Alis rädslor är hundar. Ali gillade dock katter och älskar fotboll. När Ali blev 19 hittade han en tjej som heter Bella och dom två snackade mycket på lektionerna och mycket på rasterna. Efter skolan så gav Ali Bella hans snapchat namn och så skrev dom mycket där med varandra. Sedan bestämde dom att bli ihop. När dom hade varit ihop i ett år var så var dom 20 år och bestämde att dom skulle bo tillsammans. Ali sa hejdå till hans vän för att han rick bo där så länge. Men sen så levde bella och Ali livet.....

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag älskar denna servern och jag blev tipsad om den. Jag tycker att den har bästa rp nivå inom alla serverar. Och jag har fixat allt på att stream så jag ska göra de med unive och försöka få in mycket mer medlemmar på denna servern. Och jag tycker den är väldigt stabil och jag gillar att de kan va riktigt strängt ibland med saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kärlek och bra krim rp och massa saker när jag spelade här innan var jag en jätte bra rpare fick knappast ban och jag vill försöka göra satt rpn nivån höjs mycket mer en vad den är på just nu .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte jag själv ska vinna scenariot liksom alla som jag ksk har gjort rånet med ska klara sig.

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo_bt på twitch när han började spela på unive. Och så tänkte jag denna servern värkar ju va rolig och sen så började man spela mycket på unive.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka