Nekad Lazze.123 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199371470856/

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad är din discord tagg? abbe#0001

Vem var det som bannade dig? han som bannade mig heter lllihw

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna pågrund av att jag gjord en emote som heter hump, som ser att att man aaa som samlag. därför valde staffen att bunna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och min polare skulle till sjukan pågrund av att min polare hade ont i ryggen. när vi hade vart inne och läkt hans rygg gick vi ut och skulle ta en bil. men där man tar ut bilar stog en tjej vi började pratat lite med henne och on gjorde twerk emoten och då jag hjorde en emote. och sedan vart jag bannad. ryggen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså lite häften för jag tyckte båda gjorde fel, för det var inte bara jag som gjorde fel eftersom hon startade att twerka. men gör också fel eftersom jag väljer att göra en emote som heter hump. så lite hälften tycker jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidagre då jag försökte sno en polis bil. vet inte varför jag försökte och det var dumt av mig. men jag har lärt mig att jag inte ska sno polisbilar något mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? japp jag skulle kunna göra detta mycket annorlunda. t.ex att bara struntat i hon, och bara tagit ut mitt fordon och åka till skattjägaren för att käna lite pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag jag har lärt mig mycket efter min ban, jag har lärt mig att jag ska börja bete mig och bli mer mogen och följa regleran.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår om jag frågar det kommer bin ban överklagan bli nekad automatiskt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka