Nekad Lazze.123 | Ban Överklagan | evox

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199371470856/

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad är din discord tagg? abbe#0001

Vem var det som bannade dig? han som bannade mig heter lllihw

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att unbanna mig för att jag använde sexuel rp som man inte man får göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände innan jag blev bannad var att jag och min polare var på sjukhuset, sedan sprang vi ut och träffade en tjej. vi prata lite med henne till jag gjord en emote. on sa oj och sedan gjorde hon en emote och jag med och då blev det sexuel rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban, det var jag som gjorde fel och jag ber om ursäkt för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. japp jag har blivit bannad en gång innan då jag inte hade läst reglerna och då inte fatta att man inte fick köra polis bilar. jag to sedan lära av det och gjorde inte det mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om vi skulle backa tillbaka till tiden skulle jag bara skitit i att starta göra denna emoten och bara gått där ifrån och tagit min bil och haft roligt med polare som jag brukar ha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp jag har lärt mig att jag inte ska hålla på och göra emotes på tjejor, det var dåligt av mig och kommer aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka