Lazyllama
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199178236430/
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? Lazyllama#0001
Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2001
Berätta om din karaktär. Min Karaktär, Axel Andersson och min lillebror Erik växte upp i på Södermalm i Stockholm. Jag är 22 och han är 20. Är tuff och stark och Polismyndigheten är ett jobb jag ska gå för. Snusar och röker inte.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? VIll ha en seriös roleplay utan massa ungar som förstör.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört att det är väldigt seriös roleplay.
Hur hittade du Unive? Har sett på TikTok.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill bli mer seriös med mitt roleplay.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en mer seriös roleplay känsla.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår.
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? Lazyllama#0001
Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2001
Berätta om din karaktär. Min Karaktär, Axel Andersson och min lillebror Erik växte upp i på Södermalm i Stockholm. Jag är 22 och han är 20. Är tuff och stark och Polismyndigheten är ett jobb jag ska gå för. Snusar och röker inte.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? VIll ha en seriös roleplay utan massa ungar som förstör.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört att det är väldigt seriös roleplay.
Hur hittade du Unive? Har sett på TikTok.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill bli mer seriös med mitt roleplay.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en mer seriös roleplay känsla.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår.