Inaktuell Lazyllama | Medlem ansökning [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lazyllama

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199178236430/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Lazyllama#0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 August 2001

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär: Jag är en kille på 22 år och jag heter Axel Andersson. Jag är född i Södermalm. Framtiden är att jobba mitt dröm jobb är att en dag få bli polis. Jag har bott i Södermalm ända sen jag föddes tills nu så jag har ju bott där i 21 år. mitt mål i livet är att få slut på mobbning och vill lyckas med att folk kan gå trygga ute på stan. Jag älskar att resa T.ex. Jag har varit i New York, Los Angeles, Egypten och Spanien men mer ska de allt bli man lever bara en gång. Jag har även jobbat som Bilmekaniker. det jag prioriterar först är nära och kära T.ex. vänner/familj det var allt om mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tror jag har det som krävs för att kunna RP på en hög nivå och framföra det på seriös nivå. När jag väl joinar en server jag tycker om så ger jag 100% och är väldigt seriös med min RP. jag spelar inte på en server för att lalla gör det för jag gillar seriös RP. Märkt att många servrar inte har seriös RP men känner att ni har det på min nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det känns som gåriktigt och det är det jag gillar att det gör det. Det är en bra start att se det riktiga livet som vuxen är 20år och har sätt väldigt mycket av riktiga värden men det finns mycket man kan lära sig fortfarande tycker att Unive värkar vara som ett test på att vara äldre gillar det som fan.

Hur hittade du Unive? Jag såg er på Youtube och TikTok.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål med att antingen bli Securitas vakt eller jobba på Polismyndigheten som polis. Har ett mål med att lära mig mer RP för man kan alltid lära sig mer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få servern bättre och att få mer värklig RP roligare RP och seriös RP. Jag kommer alltid följa reglerna och aldrig bryta dem. skulle jag vara Staff skulle jag vara väldig hårde med vad folk gör och ha 0 tolerans mot dom som bryter reglerna eller bara lallar runt, inga varningar ska ges ut efter som då kommer fler göra fel och kommer förstöra serven skulle ta hand om den som om det var min egna. typ 50 personer som kör seriöst och 100 som bara lallar och förstör för andra som vill vara seriösa med sin RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej,

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår.

Vidare till muntlig! När du är vidare till intervju ska du bli tilldelad rollen @Väntar medlemskap-intervju och därmed ska du kunna ansluta till kanalen Väntar på intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka