Nekad Lazyllama | Medlem ansökning [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lazyllama

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lazylllamas/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Lazyllama#3006

Vad är ditt födelsedatum? 15 August 2008

Berätta om din karaktär. Jag är en kille på 22 år och jag heter Simon Svensson. Jag är född i Södermalm med min bror Erik Svensson. Framtiden är att jobba mitt dröm jobb är att en dag jobba på Mekonomen. Jag har bott i Södermalm ända sen jag föddes tills nu så jag har ju bott där i 21 år. Mitt mål i livet är att få slut på mobbning och vill lyckas med att folk kan gå trygga ute på stan. Jag älskar att resa T.ex. Jag har varit i New York, Los Angeles, Egypten och Spanien men mer ska de allt bli man lever bara en gång. Jag jobbar just nu som Reporter på Aftonbladet. Det jag prioriterar först är nära och kära T.ex. vänner/familj det var allt om mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tror jag har det som krävs för att kunna RP på en hög nivå och framföra det på seriös nivå. När jag väl joinar en server jag tycker om så ger jag 100% och är väldigt seriös med min RP. Jag spelar inte på en server för att lalla gör det för jag gillar seriös RP. Märkt att många servrar inte har seriös RP men känner att ni har det på min nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att få bättre scenarion på servern och jag vill ha mer social roleplay då jag tycker det är för lite sånt och det är viktigt att ha soicial rp då det bidrar med mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man är i ett scenario så ska man spela så båda har kul och inte bara dig eller han. Man ska ej spela för att bara vinna helatiden utan för att spela så båda har kul i scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag såg er på Youtube och TikTok samt att vänner berättat om servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka