från_västerås
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo nibble
Vad är ditt discord namn? lazy_chipzz#4394
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adolfus Bengtsson.
Adolfus är 65 år gammal.
Adolfus och hans familj är ursprungligen från Österrike, tidigt på 1970-talet så flyttade han och hans familj till Sverige.
Orten där dom tidigare bodde var väldigt drabbad. Dom kunde höra skottlossningar varje kväll och dom var trötta på att leva med en massa rädsla. Därför flyttade dom till Sverige för att det säkert land under denna period.
Adolfus har nu blivit dement och lever under svåra omständigheter.
Nu återstår det att se hur han tar sig an utmaningar med sin demens.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god stämning och jag är här för att ha kul.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man här föra att ha kul och att inte vara bäst och vinna hela tiden.
Hur hittade du Unive? Genom en kompis.
Vad är ditt discord namn? lazy_chipzz#4394
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adolfus Bengtsson.
Adolfus är 65 år gammal.
Adolfus och hans familj är ursprungligen från Österrike, tidigt på 1970-talet så flyttade han och hans familj till Sverige.
Orten där dom tidigare bodde var väldigt drabbad. Dom kunde höra skottlossningar varje kväll och dom var trötta på att leva med en massa rädsla. Därför flyttade dom till Sverige för att det säkert land under denna period.
Adolfus har nu blivit dement och lever under svåra omständigheter.
Nu återstår det att se hur han tar sig an utmaningar med sin demens.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god stämning och jag är här för att ha kul.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man här föra att ha kul och att inte vara bäst och vinna hela tiden.
Hur hittade du Unive? Genom en kompis.