Accepterad lazuz | Medlem ansökning (talmannen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lazuz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? LAZU5#lazu5

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2009

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter sammy gummison han är 23år gammal och född i belarus. han bodde i belarus i 13år innan han var tvungen att fly till svergie, för att hans föräldrar inte hadde råd att bo kvar, påväg till svergie så hände en olycka, jo hans föräldrar var med om en bilkrasch och dog. såklart så blev sammy riktigt deprimerad och funderade på hur han nu skulle ta sig till svergie, han gick först halva biten men såklart så blev han helt slut och orkade inte gå mer, men då så kom någon fram till sammy och frågade om han ville ha skjutts och dom skjuttsade han hela vägen till svergie.
där så var det svårt till en början men han lärde sig språket snabbt och bara efter 4 år kunde han språket flytande, men han ville inte bo kvar i den staden som han bodde i han vill testa något nytt och lämna de gamla bakom sig han kollade efter billga resor till olika städer och tillslut hittade han en dlyg resa till staden unive och det är dit han flyttar.
han har stora intreésen för fågelskådning och fallskärms hoppning eftersom när han var liten och bodde i belarus så var det typ de ända han kunder göra eftersom han inte hadde råd med något annat, han hade gjort en egen fallskärm av några gamla sopsäckar och sin kikare av två gamla glas flaskor, men han har även ett stort intreése för att hjälpa folk och de är för att hans pappa jobbade som polis innan han dog.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att kunna bidra med hög rp nivå och roliga scenarion, jag kommer även att försöka utveckla min och andras rp nivå, jag kommer spela för motpartens vinst för att alla ska ha det så kul som möjligt. jag hoppas att jag kommer kunna få en högre rp nivå men att allas rp ska utvecklas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att den andra sidan ska vinna innebär att du spelar på ett sådant sätt att båda sidor har en chans att vinna. Det gör det också roligt för båda parter. Det ser man till exempel mellan kriminella gäng och polisen. Ett bankrån skulle till exempel inte vara roligt om brottslingarna använde importerade produkter som aldrig går sönder och går för fort jämfört med polisbilar. En annan sak kan vara att polisen inte lyssnar på krav och tar ner mattor när kraven inte är mattor, så de kriminella som begår stölden är väldigt uttråkade.

Hur hittade du Unive? youtube och fiveM startmeny

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka