Inaktuell Lazio1337 | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lazio1337

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lazio

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2005

Vad heter du på discord? Lazio#4720

Ditt Hex-ID 11000013c10262a

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag inte

Vilken ped ansöker du för? Jag söker till en gang ped då min karaktär är gang guy

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Abbe Kalashnikov. Abbe är 32 år och är född i Ryssland och har bott där i 25 år, när han var 25 år flyttade han till den svenska förorten. När Abbe var 17 år gick han med i den ryska armen. Han hoppade av skolan för att kunna gå med i armen. När Abbe var 20 år introducerades han till det kriminella, det var under samma tid som han var med i militären. Abbe såg snabbt möjligheterna och en framtid i det kriminella. Abbe gillar pengar så det enda han såg var pengar. Det började med droger och lite mindre saker sedan gick det mer över till vapen handel. Abbe hade vid tillfällen gjort kriminella handlingar under sin tjänst i den ryska armen. Han var väldigt korrupt. Abbe gjorde väldigt mycket pengar på sina tjänster och levde i en fin vila. Han behövde snart flytta då det börjades sprida rykten om att han var korrupt och det var bara en tidsfråga innan någon skulle komma på han. Han ville inte ta några risker så han lämnade allt bakom sig och skaffade ny identitet och flyttade till Sverige. När han kom till Sverige så flyttade han då till Rinkeby utan att kunna språket. Han lärde sig snabbt de simpla orden och de mest nödvändiga ord som en kriminell behöver. Abbe han med sig sin encro där han hade kontakt med en kriminell maffia i Ryssland. Abbe köpte in droger till en början och andra olagliga substanser. Efter cirka ett år kände Abbe att pengarna inte räckte, Abbe ville ha mer. Abbe ringa maffian och beställde in colts. Abbe åkte ut med båt till en Ö där maffian hade lämnat saker. Kort efter började han även sälja automatkarbiner. Abbe började lära känna väldigt kriminella folk i Sverige desto mer han sålde tunga grejer. Han fick snabbt väldigt mycket respekt bland folk och ingen ville ha något tjafs emot honom. Många av hans vänner har dött i skottlossningar eller flytt landet. Min ped passar väldigt bra till mig och min ped då det är en typ av maffia ped och Abbe är ju från Ryssland och står den ryska maffian väldigt nära. Det skulle bli väldigt roligt att kunna få en maffia ped när man rpar som en maffia karaktär. Jag tror att folk hade tyckt att min rp när jag har en maffia ped hade varit riktigt rolig och kul då man får bättre inlevelse när man rpar med just en ped. Abbe är väldigt framgångsrik och är bra på att tjäna pengar, han vågar säga till folk när han inte gillar något. Han har väldigt mycket respekt och är ingen man ska bråka med men han kan även vara snäll , omtänksam och han är även lojal. Abbe vill i framtiden kunna ha en familj och han vill även flytta utomlands med sin familj till ett varmt lan där de kan vara i säkerhet utan att känna en rädsla.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Det som skiljer mig mot andra i min rp är att jag har väldigt bra inlevelse och tänker väldigt smart. Jag tänker alltid på vad jag gör innan jag gör något. Jag tänker vad ska jag köra för att få detta scenario så roligt och bra som möjligt. Jag lever mig in i min karaktär också och gör handlingar utifrån hur min karaktär är och inte hur jag skulle vilja göra det om det var jag utan vad min karaktär vill. Jag spelar även alltid efter suntförnuft och tänker på att göra så realistiska saker som möjligt. Samtidigt som jag tänker utifrån min karaktär tänker jag också på suntförnuft det gör att mina handlingar och rp blir väldigt bra för dessa två saker går hand i hand. Jag vill också att alla scenarion jag gör så vill jag att det ska vara roligt för alla parter inte bara för mig själv. På t.ex bankrån så gör jag inte för hårda krav utan jag gör realistiska krav så poliserna också har en chans på det sättet blir det ju roligt för båda parterna. Jag är väldigt mogen och spelar mogen rp där jag tar mogna och bra beslut och inte gör onödiga saker. Jag har även 5 års erfarenhet utav rp och har över 2000 timmar på fivem. Jag har ungefär 1300 timmar på bara Unive servern. Jag har rpat som både kriminell och laglig så jag vet vad för slags scenarion som är roliga och vad för saker som gör scenarion roligt för båda parterna. Jag kan sätta mig in i deras situation också det ger mig en fördel också.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag har alltid tyckt att ha en ped karaktär karakär verkar väldigt roligt och det förbättrar rpn. Jag vill gärna ha en ped karaktär för det verkar kul att ha en speciell karkatär som står ut. Inte bara karaktärens personlighet som står ut utan också utseende det gör också en stor del i rp. Man kan t.ex inte ha tjocka gubbar om man inte har ped. Det har stor fördel i sitt rpande om man har en ped ansvarig man kan få sin karaktär mer som man vill om man har en som har en ped. Jag vill kunna ta min rp till nästa nivå och kunna bidra med bättre rp genom att skaffa en ped. Min rp kommer gå till nästa nivå om jag får en ped och det kommer bara inte bli roligare för mig utan för andra också. De kommer tycka att min karaktär kommer vara riktigt intressant och gilla min karaktär OOC. Så det hade varit riktigt kul om jag hade fått chansen att kunna få rpa med en ped.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med att ha en ped karaktär är att kunna bidra med roligare scenarion och kunna få min karaktär att bli mer rolig, intressant karaktär där folk tycker att det är roligt att gå in i scenarion med mig. Jag vill kunna höja min rp nivå till nästa nivå genom att få den mer på det sättet jag vill. Jag vill hela tiden få min rp nivå så bra som möjligt och om jag då kan rpa med en ped så kommer den gå upp då som jag sagt tidigare kan man få den som man vill mer och få ett speciellt utseende baserat på hur själv ser min karaktär. Så jag vill inte att min ped bara ska påverka mig utan andra ska också tycka att jag hanterar min ped på ett bra och roligt sätt.

Senast ändrad:
Tillbaka